پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/24 00:21
قیمت خودرو امروز | قیمت خودرو
کد خبر: 17441

انفجار در قیمت خودرو در بازار آزاد | قیمت خودرو امروز (23 آبان)

همزمان با ماجرای نحوه قیمت‌گذاری خودرو، طی روز‌های گذشته شاهد روند شیب تند قیمت‌ها در این بازار بودیم و امروز هم مدل‌های داخلی زیادی نسبت به روز گذشته، با افزایش قیمت روانه بازار شدند.

قیمت خودرو امروز با نوسان همراه بوده است. قیمت خودرو امروز نسبت به روزهای گذشته افزایش داشته است. قیمت خودرو امروز به یکی از دغدغه‌های افرادی که متقاضی خرید خودرو هستند تبدیل شده است. قیمت خودرو امروز به حدی رسیده است که بسیاری خرید خودرو را از اولویت‌هایشان خارج کرده‌اند. قیمت خودرو امروز را در ادامه می‌خوانید.

 بیشترین رشد قیمت بین محصولات داخلی در پژو پارس اتوماتیک دیده می‌شود؛ این مدل ۳۷۰ میلیون تومان فروخته می‌شود و نسبت به هفته قبل ۱۰ میلیون تومان گران شده است.

قیمت خودرو امروز

روند افزایش قیمت خودرو در بازار امروز یکشنبه بیست و سوم آبان ادامه پیدا کرد؛ پراید ۱۵۱ پلاس حالا ۱۸۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این بیشترین قیمت ثبت شده برای پراید محسوب می‌شود

پراید هاچ‌بک یکشنبه بیست و سوم آبان در بازار آزاد ۱۶۵ میلیون تومان قیمت خورد. این رقم یک میلیون تومان بیشتر از اولین روز هفته است و بین محصولات ایران خودرو و سایپا مدل‌های زیادی مثل دنا، پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶، ساینا و کوئیک گران شدند. پریاد وانت پلاس نیز ۱۸۰ میلیون تومان قیمت خورد و رکورد جدیدی برای قیمت پراید در بازار آزاد به ثبت رسید.

همزمان با ماجرای نحوه قیمت‌گذاری خودرو، طی روز‌های گذشته شاهد روند شیب تند قیمت‌ها در این بازار بودیم و امروز هم مدل‌های داخلی زیادی نسبت به روز گذشته، با افزایش قیمت روانه بازار شدند. با این حال بین محصولات مونتاژی بازار، همچنان نوسان قابل ملاحظه‌ای دیده نمی‌شود و نرخ این خودرو‌ها طی هفته‌های گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

قیمت خودرو امروز

قیمت محصولات ایران خودرو

دنا ۳۴۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ دو ۲۵۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ پنج ۲۹۸ میلیون تومانو وانت آریسان ۱۹۲ میلیون تومان در بازار قیمت خوردند. این محصولات درمقایسه با اولین روز هفته یک میلیون تومان قیمت بیشتری دارند. پژو ۲۰۶ صندوقدار تنها محصول داخلی ایران خودرو است که ارزان شده است و با افت دو میلیون تومانی ۲۹۵ میلیون تومان فروخته می‌شود

قیمت خودرو امروز

قیمت محصولات سایپا

سایپا ۱۳۲، ارزان‌ترین مدل در خانواده پراید محسوب می‌شود و امروز ۱۴۶ میلیون تومان قیمت دارد. همین خودرو امروز یک میلیون تومان گران شده است. مثل پراید وانت، ساینا دنده‌ای و کوئیک دنده‌ای که رشد یک میلیون تومانی را تجربه می‌کنند. بین مدل‌های مونتاژی اما شاهد افت پنج میلیون تومانی چانگان و کیا سراتو هستیم.

قیمت خودرو امروز

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qaxxj