یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/23 01:46
قیمت گوشی امروز | قیمت گوشی | قیمت موبایل
کد خبر: 17396

انفجار در قیمت گوشی | تاثیر قیمت دلار بر بازار گوشی امروز ( 22 آبان )

تبعات رشد قیمت ارز طی روز‌های اخیر، آرام آرام در بازار موبایل نمایان می‌شود و به جز مدل‌های گرانقیمت آیفون، امروز شاهد رشد ۲۰۰ هزار تومانی قیمت پوکو F۳، محبوب‌ترین میان رده شیائومی هستیم. همچنین گلکسی A۳۲ سامسونگ هم حدود ۱۰۰ هزار تومان گران شده است.

قیمت گوشی امروز دچار نوسان زیای شده است. قیمت گوشی امروز به دلیل نوسان دلار افت و خیز زیادی داشته است. نوسان قیمت گوشی امروز در برخی برندهای شرکت موبایل در ایران چشمگیر بوده است. قیمت گوشی امروز را روزانه باید مرور کرد. قیمت گوشی امروز را دردر ادمه بخوانید.

قیمت گوشی امروز

امروزه همه مردم دنیا از کاربران و مخاطبان تلفن‌های هوشمند هستند و از این رو شرکت‌های مختلف، با تولید گوشی‌های جذاب، مقرون‌به‌صرفه و قدرتمند، به دنبال افزایش سود خود از این بازار پرسود برآمده‌اند. در این گزارش قصد داریم به صورت روزانه قیمت گوشی در بازار را مرور کنیم، توجه شما را به آخرین قیمت روز گوشی در بازار به تاریخ 22آبان جلب می‌کنیم.

در فهرست‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می‌رسند.

قیمت گوشی امروز

قیمت روز گوشی‌های پرفروش این سه برند را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

قیمت گوشی سامسونگ

گلکسی A۵۲ نسخه ۴G نسبت به هفته قبل حدود ۲۰۰ هزار تومان افت قیمت دارد و فروشنده‌های موبایل برای نسخه ۱۲۸ گیگابایت این گوشی هشت میلیون و ۹۵۰ هزار تومان قیمت گذاشتند. در طرف مقابل شاهد رشد قیمت ۱۰۰ هزار تومانی A۳۲ هستیم و این مدل به طور میانگین هفت میلیون و ۱۵۰ هزار تومان قیمت خورد. دیگر مدل‌های پرفروش سامسونگ تغییر قیمت محسوسی ندارند.

قیمت گوشی امروز

قیمت گوشی‌های شیائومی

پوکو F۳ با حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایت ۱۰ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان در فروشگاه‌های آنلاین قیمت خورده و نسبت به هفته قبل ۲۰۰ هزار تومان گران شده است. دیگر محصولات پرفروش شیائومی مثل مدل‌های سامسونگ روز آرامی را پشت سر گذاشتند.

قیمت گوشی امروز

قیمت گوشی‌های آیفون

آیفون ۱۳ پرو (نسخه ۱۲۸ گیگابایت) امروز ۴۲ میلیون و ۲۵۰ تومان در تهران قیمت دارد و خریداران این مدل امروز نسبت به هفته قبل یک میلیون تومان بیشتر می‌پردازند. آیفون ۱۲ پرو مکس هم با رشد نیم میلیون تومانی تقریبا ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت گوشی امروز


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45ajdm