جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/20 11:30
کد خبر: 17355

جهانبخش:جنگیدیم و پیروز شدیم

کیفیت زمین بازی ایران و لبنان بسیار بد بود و این بر روی عملکرد بازی ستارگان ایرانی تاثیر گذاشت. باید از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران تشکر کنم که خوب جنگیدن و در نهایت پیروز شدند.

تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز پنجشنبه در آخرین دیدار از مرحله رفت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، توانست مقابل لبنان به برتری دو بر یک خارج از خانه برسد. گل‌های این دیدار را سردار آزمون و احمد نوراللهی در دقایق ۹۱ و ۹۵ وارد دروازه لبنان کردند. تیم ایران با این برد و کسب ۱۳ در صدرجدول گروه A رقابت‌ها باقی ماند.

«علیرضا جهانبخش» پس از پایان این دیدار با اشاره به سختی‌های بازی در لبنان، اظهار داشت: بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران از قبل نسبت به سختی این بازی آگاه بودند و تلاش کردند تا بهترین عملکرد را در زمین داشته باشند. هر ۲ تیم در ۹۰ دقیقه تمام تلاش خود را برای برد به کار گرفتند و بازیکنان ایران در نهایت توانستند سه امتیاز را از آن خود کنند. این سه امتیاز برای صعود ما به جام جهانی بسیار مهم خواهد بود.

وی با اشاره به کیفیت زمین بازی ادامه داد: کیفیت زمین بازی ایران و لبنان بسیار بد بود و این بر روی عملکرد بازی ستارگان ایرانی تاثیر گذاشت. باید از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران تشکر کنم که خوب جنگیدن و در نهایت پیروز شدند.

در دیگر دیدار این گروه ساعتی پیش تیم کره جنوبی با یک گل از سد امارات گذشت و با ۱۱ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

تیم ملی فوتبال ایران ۲۵ آبان ماه به در نخستین دیدار دور برگشت به مصاف تیم ملی فوتبال سوریه می رود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dx7jj