پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/20 02:32
قیمت گوشی امروز | قیمت گوشی | قیمت موبایل
کد خبر: 17338

قیمت گوشی امروز (19 آبان )

قیمت گوشی امروز (19 آبان ) اعلام شد.

قیمت گوشی امروز دچار نوسان زیای شده است. قیمت گوشی امروز به دلیل نوسان دلار افت و خیز زیادی داشته است. نوسان قیمت گوشی امروز در برخی برندهای شرکت موبایل در ایران چشمگیر بوده است. قیمت گوشی امروز را روزانه باید مرور کرد. قیمت گوشی امروز را دردر ادمه بخوانید.

قیمت گوشی امروز

امروزه همه مردم دنیا از کاربران و مخاطبان تلفن‌های هوشمند هستند و از این رو شرکت‌های مختلف، با تولید گوشی‌های جذاب، مقرون‌به‌صرفه و قدرتمند، به دنبال افزایش سود خود از این بازار پرسود برآمده‌اند. در این گزارش قصد داریم به صورت روزانه قیمت گوشی در بازار را مرور کنیم، توجه شما را به آخرین قیمت روز گوشی در بازار به تاریخ 19 آبان جلب می‌کنیم.

در فهرست‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می‌رسند.

قیمت گوشی امروز

امروز دیگر مدل‌های گرانقیمت آیفون تغییر قیمت محسوسی نسبت به روز گذشته ندارند، اما بین محصولات اندرویدی، گلکسی A۷۲ سامسونگ که یکی از محبوب‌ترین میان رده‌های بازار به حساب می‌آید، ۱۵۰ هزار تومان و پوکو M۳ مدل اقتصادی شیائومی ۲۰۰ هزار تومان نسبت به دیروز قیمت کمتری دارند.

قیمت روز گوشی‌های پرفروش این سه برند را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

قیمت گوشی سامسونگ

قیمت گوشی

گلکسی A۱۲ با حافظه ذخیره سازی ۶۴ گیگابایت امروز حدود چهار میلیون تومان قیمت دارد و فروشنده‌های موبایل در پایتخت نسبت به دیروز این مدل را ۱۵۰ هزار تومان گران‌تر می‌فروشند. اما گلکسی A۷۲، دومین میان‌رده محبوب سامسونگ در ایران ۱۰ میلیون و ۳۰ هزار تومان قیمت خورد و به همین اندازه ارزان شد.

 

قیمت گوشی‌های شیائومی

قیمت گوشی

Mi ۱۱ Lite که یکی از بهترین انتخاب‌ها با بودجه هشت میلیون تومانی در بازار محسوب می‌شود، امروز افزایش ۱۰۰ هزار تومانی دارد و به طور میانگین هشت میلیون و ۵۰ هزار تومان برای نسخه ۲۵۶ گیگابایت این گوشی قیمت گذاشتند. در طرف مقابل، خبر خوب برای خریداران گوشی اقتصادی Poco M۳، افت ۲۰۰ هزار تومانی قیمت این مدل درمقایسه با روز گذشته است. نسخه نسخه ۶۴ گیگابایتی Poco M۳ امروز چهار میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

قیمت گوشی‌های آیفون

قیمت گوشی

آیفون ۱۳ مینی در بازار ایران کمیاب شده و بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین موبایل، فعلا چنین مدلی برای فروش ندارد. نتیجه کمیاب شدن آیفون ۱۳ مینی، رشد قیمت آیفون ۱۲ مینی بوده است. امروز نیم میلیون تومان به قیمت آیفون ۱۲ مینی اضافه شده است و نسبت هفته قبل شاهد افزایش دو میلیون تومانی این مدل هستیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3n9xrk