پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/22 06:45
فرشته حسینی | همسر فرشته حسینی
کد خبر: 17375

خیانت فرشته حسینی به نوید علنی شد+ فیلم

فرشته حسینی با انتشار عکسی تولد عشقش را تبریک گفت.

فرشته حسینی از بازیگران جوان کشورمان است. فرشته حسینی اصالتی افغانستانی دارد. فرشته حسینی در سریال قورباغه در کنار نوید محمدزاده ایفای نقش کرد. فرشته حسینی چندی پیش خبر ازدواجش با نوید محمدزاده را منتشر کرد. در ادامه فیلم به اشتراک گذاشته شده فرشته حسینی را میبینید.

 

بیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی متولد ۶ اردیبهشت ماه، سال ۱۳۷۶ در تهران، بازیگر سینما و تئاتر افغان‌ تبار اهل ایران است.

فرشته حسینی از پدر و مادری مهاجر و افغان‌تبار در تهران متولد شد و 5 خواهر و 1 برادر دارد. و از دانش آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است.

فرشته حسینی بازیگری را از سنین پایین و حدود 9 تا 12 سالگی با تئاتر آغاز کرد و با فیلم رفتن ساخته برادران محمودی در سال 95 به سینما آمد  این فیلم برایش موفقیت های زیادی به همراه داشت و جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره مراکش را به ارمغان آورد.

وضعیت تاهل فرشته حسینی

فرشته حسینی

از سال 99 شایعاتی مبنی بر رابطه فرشته حسینی و نوید محمدزاده به گوش می رسید و در فروردین 1400 فرشته حسینی با جمله ای عاشقانه ، تولد نوید محمدزاده  را تبریک گفت و نوید هم در پاسخ او را جانِ خود نامید! سپس در تیر ۱۴۰۰ ازدواج خود را تأیید کردند و فرشته حسینی عکسی از سفره عقدشان و نوید محمدزاده هم عکسی از دستانشان منتشر کرد.

ورود به تئاتر تا کارگردانی

با تئاتر مدرسه از همان دوره ابتدایی شروع کرد تا اینکه در مقطع چهارم ابتدایی در حین مخالفت خانواده با کارگردانی توانست مقام دوم استان تهران را بدست آورد.

از تئاتر موزیکال تا حرفه ای

فرشته حسینی

 بخاطر حساسیت خانوادم بشتر در تئاتر های موزیکال و فرم بازی می کردم سپس در تئاتر رسمی تر هم روی صحنه رفتم و در کنار تئاتر تصمیم گرفتم وارد سینما شود.

اولین بار با فیلم مستند «من یک دختر شادم» به کارگردانی سامره رضایی در سال 1394 جلوی دوربین رفت تا اینکه یکسال بعد در فیلم «رفتن» نوید محمدی بازی کرد.

فیلم «رفتن» که نازنین بیاتی و بهرنگ علوی نیز حضور داشتند نماینده کشور افغانستان در جشنواره اسکار سال 2016 بود.

جایزه بهترین بازیگر زن

فرشته حسینی

خانوم حسینی سال 1395 با فیلم «رفتن» که با حضور بازیگران ایرانی و افغانی ساخته شده است توانست از جشنواره بین المللی مراکش جایزه بهترین بازیگر زن را بگیرد.

اوایل می خواستم به افغانستان برگردم و آنجا فعالیت کنم اما شرایط فعالیت در افغانستان هنوز مهیا نمی بینم و دوستان افغانستانی ام برایم مانع تراشی کرده اند.

دورانی از زندگی ام بود که دچار افسردگی شدید بودم بطوری که گمان می کردم هر چه تلاش می کنم راه پیشرفتی برای من وجود ندارد.

در ادامه اما دلگرمی دوستانم به من انگیزه دوباره دارد ، آنها به من گفتند تو باید فرشته نجات دختران افغانستان باشی و همین انگیزه ای شد برای ادامه فعالیتم.

آنقدر که دوستان افغان مرا به خاطر بازیگر شدن تحقیر کردند در ایران حتی یک روز هم یادم نمی آید که تحقیر شده باشم و آنها همیشه به من مهر و دوستی دادند.

اما در دوران مدرسه هم سختی بسیار کشیدم و هم تحقیر شدم اما در هنر هرگز …

کار سینمایی

فرشته حسینی

● هفت و نیم – 1398

● سونامی – 1397

● شکستن همزمان بیست استخوان – 1397

● یلدا – 1397

● رفتن – 1395

شبکه خانگی

● قورباغه – 1399

فرشته حسینی در فیلم رفتن

فرشته حسینی

رفتن محصول محصول مشترک ایران و افغانستان در سال 1395 ،نخستین فیلم سینمایی نوید محمودی در مقام کارگردان و به نویسندگی و تهیه کنندگی جمشید محمودی است که در هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار ، نماینده سینمای افغانستان بود و در سینماهای شهر کابل اکران شد.

فیلم سینمایی رفتن روایتگر عشق و درد است. فرشته حسینی در این فیلم ایفاگر نقش فرشته عاشق جوانی به نام نبی می شود اما فرشته مجبور به مهاجرت همراه خانواده اش از افغانستان به ایران شده و نبی هم تصمیم میگیرد به خاطر فرشته غیر قانونی از مرز ایران عبور کند. این فیلم قصه درد مهاجرت و خانه به دوشی و عشقی است که در پیچ و تاب رسیدن و نرسیدن در غبار گم می شود.

رضا احمدی ، فرشته حسینی، بهرنگ علوی ،نازنین بیاتی،مسعود میرطاهری، سینا سهیلی ، محفوظ محمودی،افشین اخلاقی، بشیر احمد نیکزاد، امیر حسین بابائیان، محمد امین صاحب زاده ،کاظم علیزاده و شمس لنگرودی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش آفرینی نموده اند. فرشته حسینی با حضور در این فیلم به عنوان بهترین بازیگر زن از فستیوال بین المللی فیلم مراکش انتخاب شد.

فرشته حسینی در یلدا 

فرشته حسینی

یلدا سومین ساخته بلند مسعود بخشی به تهیه کنندگی علی مصفا تولید مشترک ایران، فرانسه، آلمان، سوییس، لوکزامبورگ و لبنان است که در جشنواره های ساندنس، برلین، ژنو، لوکزامبورگ، صوفیه، کارلو وی واری، پیونگ چانگ کره شرکت کرده و موفق به کسب جایزه بزرگ هیئت داوران در بخش سینمای جهان جشنواره بین المللی فیلم ساندنس آمریکا شده است.

فرشته حسینی به همراه بازیگران دیگر همچون صدف عسگری، بهناز جعفری، بابک کریمی، آرمان درویش، فروغ قجابگلو، زکیه بهبهانی، حسن جودکی، رامونا شاه، محمد ساربان، کمال هاشمی، بهرام افشار، فقیهه سلطانی و فرشته صدرعرفایی در این فیلم ایفای نقش نموده اند.

داستان فیلم یلدا در مورد زن جوانی است که محکوم به مرگ به دلیل قتل همسرش است. او برای بخشش توسط تنها فرزند مقتول در شب یلدا به استودیوی یک برنامه زنده تلویزیونی آورده شده است و ... . فرشته حسینی بازیگر جوان این فیلم در اکران مردمی با موی تراشیده و تیپی متفاوت در مقابل دوربین ها قرار گرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4885lw