جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/17 15:30
کد خبر: 17259

همگام‌سازی پیام‌ها در واتساپ بدون اینترنت

وقتی می‌خواهید از واتساپ روی دسکتاپ استفاده کنید، باید گوشی هوشمند خود را به اینترنت متصل کنید تا مکالمات شما همگام‌سازی شود. با قابلیت جدید دیگر نیازی نیست برای استفاده از این پیام‌رسان در پلتفرم‌های مختلف، گوشی هوشمند شما به اینترنت متصل باشد.

واتساپ سرانجام یکی از مورد انتظارترین ویژگی‌های مهم خود را که از جولای وعده داده شده بود، معرفی می‌کند. همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید، اگر می‌خواهید از واتساپ روی دسکتاپ استفاده کنید، باید گوشی هوشمند خود را به اینترنت متصل کنید تا مکالمات شما همگام‌سازی شود. با قابلیت مذکور دیگر نیازی نیست برای استفاده از این پیام‌رسان در پلتفرم‌های مختلف، گوشی هوشمند شما به اینترنت متصل باشد.

 این ویژگی جدید، که چند ماه است در مرحله آزمایشی بتا قرار دارد، به کاربران اجازه می‌دهد تا این نیاز را غیرفعال کرده و واتساپ را بدون اتصال تلفن هوشمند به اینترنت روی هر دستگاه مرتبطی اجرا کنند.

در حال حاضر تعداد دستگاه‌هایی که می‌توانند به‌طور هم‌زمان متصل باشند به چهار عدد محدود می‌شود. کسانی که این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند باید ویژگی جدید را در تب «دستگاه‌های مرتبط» (Linked devices) بیابند. پس از فعال شدن، واتساپ تمام دستگاه‌های متصل قبلی را حذف می‌کند، بنابراین باید آن‌ها را دوباره اضافه کنید.

پس از افزودن تمام دستگاه‌هایی که می‌خواهید استفاده کنید، برای همگام‌سازی مکالمه یا دسترسی به اپ، نیازی به اتصال تلفن هوشمند خود به اینترنت نخواهید داشت. به خاطر داشته باشید که این ویژگی روی تبلت کار نمی‌کند و محدودیت‌هایی نیز برای آیفون‌ وجود دارد، مانند این که اگر دستگاه اصلی شما آیفون باشد، نمی‌توانید مکالمات را در دستگاه‌های متصل پاک یا حذف کنید.

نکته آخر اینکه به دلایل امنیتی، اگر به مدت ۱۴ روز واتساپ را روی تلفن خود باز نکنید، پیام‌رسان به‌طور خودکار از همه دستگاه‌های دیگر خارج می‌شود و باید دوباره آن‌ها را اضافه کنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kemdq