دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/17 13:10
کد خبر: 17254

پشت پرده‌ گرانی‌های اخیر

دادستان کل کشور: ​ گرانی که طی دو ماه اخیر در برخی نیازهای مردم شاهد هستیم، پشت پرده‌های دارد و پشت پرده‌های این گرانی را باید دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی دنبال کنند.

دادستان کل کشور از ورود دادستانی به موضوع گرانفروشی ها ی اخیر خبر داد و گفت: گرانی‌های اخیر پشت پرده دارد که نهادهای امنیتی و اطلاعاتی هم باید به این موضوع ورود کنند.

 حجت الاسلام محمد جعفر منتظری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا مدعی العموم و دادستانی بنا ندارد به موضوع گرانفروشی‌ها ورود کنند، اظهار کرد: موضوع گرانفروشی در صلاحیت سازمان تعزیرات حکومتی است، اما ما اعلام کردیم به لحاظ اینکه مساله گرانی‌ها برای مردم مشکلات زیادی ایجاد می‌کند، دادستانی هم در کنار سازمان تعزیرات به این موضوع ورود کند.

وی افزود: یکی دو ماه است که به صورت افسار گسیخته گرانی در برخی از نیازهای مردم را مشاهده می‌کنیم، به نظر می‌رسد پشت پرده‌هایی دارد.

دادستان کل کشور بیان کرد: پشت پرده‌های این گرانی‌ها را دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی باید دنبال کنند اما برخورد با گران فروشانی که بی ضابطه قیمت‌ها را بالا می‌برند جز وظایف و تکالیف سازمان تعزیرات حکومتی است.

منتظری خاطرنشان کرد: ما بنا داریم تا از ظرفیتی که در دادسراها و دادستانی‌های سراسر کشور داریم در این زمینه استفاده کنیم.

مهر

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bymdd