پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/09/14 11:49
فرشته حسینی | همسر فرشته حسینی
کد خبر: 18100

رونمایی فرشته حسینی از جهیزیه میلیاردیش | فخر فروشی فرشته حسینی با تابلو میلیاردی

فرشته حسینی عکسی از منزلش در فضای مجازی به اشتراک گذاشت که کاربران بر این باورند که رونمایی از جهیزیه در خانه جدیدش با نوید محمدزاده است.

فرشته حسینی بازیگر افغان تبار که با ازدواج با نوید محمدزاده به شهرت بسیاری رسید یکی از پرحاشیه ترین بازیگران در فضای مجازی است. فرشته حسینی که برای مدتی برای بازی در فیلمی از ایران رفته بود شایعه های زیادی در مورد طلاقش در فضای مجازی بوجود آمد. اما فرشته حسینی با اشتراک گذاشتن عکس لباس عروسش تا حدودی از این شایعه ها کم کرد. امروز فرشته حسینی عکسی از منزلش به اشتراک گذاشت . در ادامه عکس فرشته حسینی را می بینید. 

فرشته حسینی

کلیک کنید:خرید لاکچری شهاب حسینی برای همسر جدیدش

زندگینامه فرشته حسینی

فرشته حسینی (زادهٔ ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶) بازیگر افغانستانی زادهٔ-ایران است.

وی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی‌تبار در تهران زاده شد. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد. او از دانش‌آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است.

فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌است.

او نخستین‌بار بازی در فیلم مستند من یک بازیگر شادم به کارگردانی سامره رضایی در سال ۱۳۹۴ جلوی دوربین رفت. همچنین با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی در جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم مراکش موفق به کسب بهترین بازیگر زن برای بازی در این فیلم شد.

ماجرای عاشقانه های فرشته حسینی و نوید محمد زاده چیست؟

فرشته حسینی

هچمنین به نقل از دیگر رسانه ها ، نوید محمدزاده با انتشار ویدئویی عاشقانه از فرشته حسینی تولد وی را تبریک گفت و فرشته حسینی را جان خود خطاب کرد. با انتشار این ویدئو شایعاتی مبنی بر ازدواج این زوج قوت گرفت.

از سال ۱۳۹۹ شایعاتی مبنی بر رابطهٔ عاطفی نوید محمدزاده با فرشته حسینی، بازیگر افغانی‌ تبار سینمای ایران، به گوش می‌رسید تا اینکه در ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ نوید محمدزاده با انتشار پستی این شایعات را تأیید کرد و فرشته را «جان خود» نامید و به سه زبان فارسی، پشتو و کردی ضمن تبریک تولد وی عشق خود را ابراز کرد؛ حسینی نیز با بازنشر پست محمدزاده، پاسخ او را داد.  فرشته حسینی بازیگری است از پدر و مادری افغان که در تهران به دنیا آمده است. پیش از این اما شایعاتی از ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی مطرح شده بود.

نوید محمد زاده با انتشار ویدئویی از خود و فرشته حسینی چنین نوشته است:

«جانمی، جان، افغان بخوام بگم، جان، من، اَستی، کوردی بخوام بگم، گیانمی، گیان. تولدت مبارک. می‌دونم ۶ اُمی، از الان، مبارک.»

سوابق هنری فرشته حسینی

فرشته حسینی

سونامی فیلمی با مضمون ورزشی است که داستان زندگی یک جوان تکواندوکار را روایت می‌کند که در زندگی خود با مسائلی مواجه می‌شود. در این فیلم بازیگران دیگری چون بهرام رادان، مهرداد صدیقیان، علیرضا شجاع نوری، رعنا آزادی ور، محمد رضا غفاری، علیرضا استادی، امیر مهدی ژوله، ستاره پسیانی و… نقش آفرینی کرده‌اند. این فیلم برای نخستین بار در سال 1397 از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر اکران شد.

در اردیبهشت ۱۴۰۰، نوید محمدزاده، هم‌بازی حسینی در قورباغه با انتشار پستی از تولدش در اینستاگرام رابطهٔ خود را اعلام کردند. این دو در تیر ۱۴۰۰ ازدواج خود را تأیید کردند.

اولین بار سال 1376 وقتی 9 ساله بود در دوره دو ساله آموزش بازیگری زیر نظر اساتیدی چون اصغر محبی ، محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور شرکت کرد.

با تئاتر مدرسه از همان دوره ابتدایی شروع کرد تا اینکه در مقطع چهارم ابتدایی در حین مخالفت خانواده با کارگردانی توانست مقام دوم استان تهران را بدست آورد.

از تئاتر موزیکال تا حرفه ای

فرشته حسینی

بخاطر حساسیت خانوادم بشتر در تئاتر های موزیکال و فرم بازی می کردم سپس در تئاتر رسمی تر هم روی صحنه رفتم و در کنار تئاتر تصمیم گرفتم وارد سینما شود.

اولین بار با فیلم مستند «من یک دختر شادم» به کارگردانی سامره رضایی در سال 1394 جلوی دوربین رفت تا اینکه یکسال بعد در فیلم «رفتن» نوید محمدی بازی کرد

 فیلم «رفتن» که نازنین بیاتی و بهرنگ علوی نیز حضور داشتند نماینده کشور افغانستان در جشنواره اسکار سال 2016 بود

خانوم حسینی سال 1395 با فیلم «رفتن» که با حضور بازیگران ایرانی و افغانی ساخته شده است توانست از جشنواره بین المللی مراکش جایزه بهترین بازیگر زن را بگیرد.

فیلم‌شناسی فرشته حسینی

۱۳۹۵ رفتن فرشته

فرشته حسینی

۱۳۹۷ یلدا انار

۱۳۹۷ شکستن همزمان بیست استخوان هنگامه

۱۳۹۷ سونامی ترگل

۱۳۹۸ هفت و نیم فرشته

۱۴۰۰ دسته دختران در دست ساخت 

سریال

سال عنوان نقش توضیحات منا.

راهنمای انتخاب بخاری برقی مناسب با توجه به متراژ اتاق

راهنمای انتخاب بخاری برقی مناسب با توجه به متراژ اتاق

۱۳۹۹–۱۳۹۸ قورباغه لیلا 

تئاترهای فرشته حسینی

خشونت علیه زنان

سینماهای من

شازده کوچولو

ماهی سیاه کوچولو

من موجودی احساساتی هستم

یک خاطره، یک مونولوگ، یک فریاد و یک نیایش

من یک سالوادورم


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45a7gd