دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/17 01:00
دانیال عبادی | همسر دانیال عبادی
کد خبر: 17222

دانیال عبادی در نقش نصرت گوکچه + فیلم

دانیال عبادی فیلمی از خود به اشتراک گذاشته است که در آن به تقلید از نصرت گوکچه سر آشپز معروف ترکیه ای می پردازد.

دانیال عبادی بازیگر سینما و تلویزیون است . دانیال عبادی در حرفه مدلینگ فعالیت داشته است. دانیال عبادی مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی دارد. در ادامه فیلم دانیال عبادی را می بینید.

بیوگرافی دانیال عبادی

دانیال عبادی

دانیال عبادی بازیگر سینما و تلویزیون در تاریخ 5 شهریور ماه سال 1361 در مشهد متولد شده است و 35 سال سن دارد. پدرش اهل مشهد و مادرش تهرانی می باشد.

تحصیلات : وی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی (MBA)  است. 

دانیال عبادی فعالیت هنری و بازیگری خود را در سال 1385 با بازی در فیلم غیر منتظره به کارگردانی محمد هادی کریمی آغاز نمود. 

ازدواج و همسر

دانیال عبادی

دانیال عبادی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

«در شرایط فعلی به خاطر مشکلاتی که ما با آنها مواجه شده ایم فکر می کنم نه تنها من بلکه اکثر مردم دغدغه مسائل کاری و اقتصادی را دارند.»

شاید خیلی از طرفداران این بازیگر جوان و خوش قیافه دوست داشته باشند بدانند او درباره ازدواج چه نظری دارد و آیا تصمیم ندارد از مجردی دربیاید و به جمع متاهل ها بپیوندد؟ او در این مورد می گوید: «از نظر من ازدواج یک اتفاق است و اینطور نیست که من تصمیم بگیرم یا نگیرم، فکر می کنم خودش بر اساس نیاز من به موقع شکل می گیرد. من هم دوست دارم صبر کنم و ببینم این اتفاق کی برایم پیش خواهد آمد.»

پدرش مشهدی و مادرش اهل تهران می باشد که هر دو رزمی کار می باشند ، مادرش از بنیانگذاران تکواندو بود و تنها خواهرش هم دان شش این رشته را دارد.

در کودکی با دیدن فیلم برادران خونین به کاراته علاقمند شد تا اینکه پی این ورزش را گرفت و توانست در سبک سی شین کای شیتوریو وارد تیم ملی نوجوانان شود.

او با دان چهارم به مدت سه سال در تیم ملی نوجوانان و دو سال در تیم ملی جوانان حضور داشت و مدت کوتاهی هم ژیمناستیک کار کرد.

شروع بازیگری دانیال عبادی

دانیال عبادی

 در سال 1385 وقتی 24 ساله بود با معرفی شهاب حسینی به دکتر محمد هادی کریمی (کارگردان) در فیلم غیر منتظره جلوی دوربین رفت.

با این حال شایعه پرداخت پول توسط دانیال عبادی برای بازی در این فیلم منتشر شد که او آنها را تکذیب کرده و می گوید بابت کاری که کردم دستمزد هم گرفتم.

سال 1391 با سریال راستش را بگو به کارگردانی محمدرضا آهنج وارد قاب تلویزیون شد و آخرین بار هم سال 92 در سریال معراجی ها مسعود ده نمکی حضور داشت.

او در سومی تجربه خود با سریال خانه امن در پاییز 99 دوباره به قاب تلویزیون بازگشت.

دانیال عبادی از زمان دانشجویی بعنوان مشاور مالی نیز شروع بکار کرد سپس بعد از پنج ترم از طرف رئیس دانشگاه مجوز تدریس هم بدست آورد.

 او حالا کنار فعالیت هنری در شرکت خود به امور بازرگانی مشغول است.

دانیال عبادی

وقتی که وارد سینما شدم همه من را با گلزار مقایسه می کردند و مرتب از من پرسیده می شد که الگوی تو گلزار است !؟

همیشه گفتم برای محمدرضا گلزار احترام قائل هستم چون قبل اینکه وارد سینما شوم فیلم های او را دنبال می کردم و بعنوان سوپر استار کارهایش را می پسندیدم.

ولی واقعا اینکه من الگویی نداشتم ، سعی ام ایست که الگوی خوب از همه آدم ها بگیرم و بتوانم استفاده کنم ، نه اینکه صرفا یک شخص الگوی من باشد.

پیشنهادات بسیاری از تئاتر دارم و در تمرین سه نمایش هم حضور پیدا کدم اما به دلیل تغییر زمان اجرا در نهایت نتوانستم بروی صحنه بروم

اگر دغدغه های این روزهایم کم شود خیلی دوست دارم که در تئاتر هم حضور داشته باشم.

مجری گری دانیال عبادی

 دانیال عبادی آبان 1397 اولین بار در قامت مجری اجرای مسابقه هفت در سه را برعهده گرفت که بعدها از او بعنوان وصله ناجور برای یک مسابقه مهیج نام بردند.

با این حال از سال 98 او اجرای برنامه ‘سبک من’ در اینترنت را آغاز کرد که ضبط آن را در منزل خود انجام می دهد و محوریت آن گفتگو با چهره های مدلینگ می باشد.

فیلم های سینمایی دانیال عبادی

دانیال عبادی

1385 غیرمنتظره

1387 امشب شب مهتابه

1387 کریستال

1389 یکی از ما دو نفر

1389 قبرستان غیرانتفاعی

١٣٨٩ پایان دوم

1390 کاغذ خروس

1391 متل قو

1391 خانه ای کنار دریا

1392 کالسکه

1393 مجرد 40 ساله

1393 آتش بس 2

سریال ها

1392 معراجی ها

1391 راستش را بگو


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4y8zkb