چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/17 02:01
قیمت خودرو امروز | قیمت خودرو
کد خبر: 17224

توقف روند افزایشی قیمت خودرو | قیمت خودرو امروز ( 16 آبان )

در بازر آزاد خودرو امروز شاهد کاهش قیمت بسیاری از مدل های پر تیراژ هستیم.

قیمت خودرو امروز با نوسان همراه بوده است. قیمت خودرو امروز نسبت به روزهای گذشته افزایش داشته است. قیمت خودرو امروز به یکی از دغدغه‌های افرادی که متقاضی خرید خودرو هستند تبدیل شده است. قیمت خودرو امروز به حدی رسیده است که بسیاری خرید خودرو را از اولویت‌هایشان خارج کرده‌اند. قیمت خودرو امروز را در ادامه می‌خوانید.

قیمت خودرو امروز

وانت زامیاد شانزدهم آبان ۲۷۵ میلیون تومان فروخته می‌شود و نسبت به روز قبل پنج میلیون تومان ارزان شده است

وانت زامیاد با افت پنج میلیون تومانی بیشتر از دیگر محصولات داخلی ایران خودرو و سایپا امروز ارزان شده و در بازار ۲۷۵ میلیون تومان قیمت خورده است. تیبا صندوقدار، سمند، دنا، پژو ۲۰۷، ۲۰۶ تیپ دو، ساینا و کوئیک نیز یک میلیون تومان نسبت به روز گذشته قیمت کمتری دارند و بین محصولات مونتاژی این دو کارخانه هم افت ۲۰ میلیون تومانی هایما S۵ به چشم می‌خورد. قیمت روز دیگر محصولات ایران خودرو و سایپا را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

قیمت محصولات ایران خودرو

سمند LX امروز ۲۴۸ میلیون تومان، دنا تیپ یک ۳۳۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای ۳۳۵ میلیون تومنان و پژو ۲۰۶ تیپ دو ۲۵۳ میلیون تومان قیمت دارند و هر کدام افت یک میلیون تومانی را نسبت به دیروز تجربه می‌کنند. هایما S۷ نیز با کاهش ۱۰ میلیون تومانی ۶۷۰ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

قیمت خودرو امروز

قیمت محصولات سایپا

پراید هاچ‌بک و تیبا هاچ‌بک پلاس امروز برخلاف دیگر خودرو‌های سایپا یک میلیون تومان گران شدند. در طرف مقابل پراید وانت ۱۶۳ میلیون تومان، ساینا ۱۶۶ میلیون تومان و کوئیک ۱۷۴ میلیون تومان فروخته می‌شوند و درمقایسه با خرید و فروش‌های دیروز یک میلیون تومان ارزان شدند. سیتروئن و چانگان، محصولات مونتاژی این کارخانه هم هر کدام کاهش پنج میلیون تومانی را به ثبت رساندند.

قیمت خودرو امروز

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45azy9