چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/26 05:28
نوید محمدزاده | همسر نوید محمدزاده
کد خبر: 17515

خیانت نوید محمدزاده بالاخره علنی شد + عکس

به تازگی عکسی از نوید محمدزاده درکنار ترانه علی دوستی در فیلم تفریق درکنار هم در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

نوید محمدزاده متولد فروردین ماه است . نوید محمدزاده بازیگری را از سال 82 در موسسه هفت هنر کرج آغاز کرد .نوید محمدزاده در سال 87 با بازی در نمایش ماه در آب به تئاتر حرفه ای راه پیدا کرد .نوید محمدزاده برای بازی در فیلم ناهید در جشنواره کن حضور پیدا کرد .در ادامه عکس جدید نوید محمدزاده  را می بینید.

نوید محمدزاده

بیوگرافی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده ۱۷ ام فروردین ماه سال ۱۳۶۵ در ایلام متولد شد .

نقش‌آفرینی وی در فیلم عصبانی نیستم موجب تحسین بسیاری از منتقدین گردید، تا جایی که بسیاری محمدزاده را شایستهٔ دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی‌ودومین دوره جشنواره فیلم فجر می‌دانستند.

نوید محمدزاده سابقه حضور در فیلم هایی چون : در میان ابرها، عصبانی نیستم، ابد و یک روز، ان دو، سیزده، لانتوری ، خشم و هیاهو، خفگی ، بدون تاریخ بدون امضا و این اواخر متری شیش و نیم را دارد.

مطمئناً وی با حضور درخشان در فیلم عصبانی نیستم و بعد ها در  ابد و یک روز به کارگردانی سعید روستایی بهتر دیده شد.

از سریال های وی می توان به سهمی برای دوست و داستان ما، قصه تو اشاره کرد.

نوید محمدزاده علاوه بر بازیگری در کار مجری گری نیز حضور داشته است، از کارهای اجرای وی می توان به حضور در قسمت‌هایی از برنامه دوستان که از شبکه جام جم پخش می‌شد، اشاره کرد.

جوایز نوید محمدزاده

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده دو بار پیاپی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر و همچنین تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ گردیده‌است.

نوید محمدزاده در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر با کسب آرای داوران به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد برای کسب سیمرغ انتخاب شد. اما به علت فشار گروه‌هایی خارج از سینما فیلم عصبانی نیستم از بخش مسابقه خارج و جایزه به رضا عطاران اهدا شد. نوید در برنامه اینترنتی ۳۵ اعلام کرد که این اتفاق تلخ‌ترین اتفاق در زندگی هنریش بوده‌است.

محمدزاده برای بازی در فیلم ابد و یک روز در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و در شانزدهمین جشن دنیای تصویر نیز موفق به دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد گردید. وی برای بازی در فیلم ناهید جایزهٔ بهترین بازیگر مرد جشنوارهٔ بین‌المللی براتیسلاوا ۲۰۱۵ را دریافت کرده‌است.

همچنین در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای فیلم بدون تاریخ بدون امضاء از آن خود نمود. نوید محمدزاده این جایزه را سومین سیمرغ خود دانست (اشاره به سیمرغ اهدا نشده فیلم عصبانی نیستم).

وی همچنین از رسانه‌هایی که لیستی از برندگان را برای فشار به هیئت داوران داده بودند، گلایه کرد. با احتساب سیمرغ فیلم عصبانی نیستم، وی یکی از پرافتخارترین بازیگران سینمای ایران محسوب می‌شود.

نوید محمدزاده برای بازی در فیلم «بدون تاریخ بدون امضاء» موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد بخش افق‌های جشنواره ونیز شد.

او در بیستمین دوره جشن بزرگ سینمای ایران، دیپلم افتخار و تندیس زرین «بهترین بازیگر نقش مکمل مرد» برای بازی در فیلم «بدون تاریخ، بدون امضاء» را دریافت کرد.

ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده با انتشار پستی جدید در صفحه شخصی اینستاگرام خود خبر ازدواج خود را با فرشته حسینی علنی کرد.

ماجرای خرید مشترک نوید محمدزاده و فرشته حسینی

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده به همراه فرشته حسینی چندی پیش همه مجسمه‌های یک هنرمند افغانی را خریدند. این مجسمه ساز افغان درباره خرید مجسمه‌هایش توسط نوید محمدزاده گفته بود: روزی مشغول کار مجسمه سازی بودم که فرشته حسینی یکی از هموطنان بازیگرم، تماس گرفت و خواستار دیدار شد. وقتی فرشته حسینی به انبار مجسمه‌ها آمد، یک جوان خوش برخورد هم همراهش بود که مدام قیمت مجسمه‌ها را می‌گرفت و هر قیمتی من می‌گفتم، کمی هم بیشتر حساب می‌کرد و در نهایت چندین مجسمه مرا با قیمتی بالا خرید.

این هنرمند افغان که عبدالهی نام دارد در این باره اضافه کرده بود: پس از فروش مجسمه‌ها بود که از طریق فرشته حسینی فهمیدم، خریدار مجسمه‌هایم کسی نبوده جز نوید محمدزاده بازیگر «مغزهای کوچک زنگ زده» که اخیراً هم سریال «قورباغه» را بازی کرده بود.

فرشته حسینی کار خود را از تئاتر و نمایش شروع کرد و بازی در نمایش‌هایی مانند «دوسیه»، «شازده کوچولو»، «من ماهی سیاه کوچولو هستم» را در کارنامه خود دارد. پس از آن در فیلم‌های «من یک بازیگر شادم» ساخته سامره رضایی و «رفتن» ساخته نوید محمودی و چند فیلم کوتاه بازی می‌کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2oaxmg