جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/10/05 03:38
اخبار حوادث
کد خبر: 18488

تجاوز به دختر 7 ساله توسط پدر دوستش | تجاوز در پاوه رخ داد

دختر 7 ساله در پاوره مورد تجاوز مرد 43 سال قرار گرفت.

دختر 7 ساله مورد تجاوز قرار گرفت. تجاوز وحشیانه در پاوه رخ داد. مرد 43 دختر 7 ساله را مورد تجاوز قرار داد. این تجاوز توسط پدر همبازی دختر خردسال انجام گرفت. تجاوز این مرد باعث آسیب روحی جبران ناپذیری بر کودک شد.

روز دوشنبه ۲۹ شهریور ماه، دختر ۷ ساله در شهرستان پاوه یکی از توابع کرمانشاه مورد تجاوز قرار گرفت.«ن.غ» مرد ۴۳ ساله ای که با خانواده دختر رفت و آمد خانوادگی داشتند، شخص متجاوز بوده است.مرد 43 ساله همان روز توسط نیروهای انتظامی بازداشت و به زندان دیزل آباد کرمانشاه منتقل شده است.

اولین جلسه محاکمه او در روز یکشنبه ۴ مهرماه، در شهرستان پاوه برگزار شد.

حادثه مشابه دیگری از تجاوز وحشیانه رخ داده است، که در ادامه به آن می‌پردازیم.

تجاوز وحشیانه

تجاوز وحشیانه دو پسر به دختر 16 ساله در پشت بام خانه

یازدهم تیر ماه امسال به دنبال شکایت دختر 16 ساله ای به نام عسل در دستور کار پلیس قرار گرفت. این دختر که همراه مادرش به پلیس آگاهی رفته بود از دو پسر 17ساله که او را ربوده، آزار جنسی داده و از جنایت کثیفشان فیلم گرفته بودند شکایت کرد.

این دختر در تشریح جزییات ماجرا گفت: پسر 17ساله ای به نام آرتین که هم محله ای مان هست با همدستی دوستش ارشیا دیشب به زور و اجبار مرا سوار موتور کردند و با خود به پشت بام یک منزل متروک بردند.

آرتین آنجا مرا آزار جنسی داد و ارشیا از من فیلم گرفت. انها تهدیدم کردند اگر دراین باره به کسی حرفی بزنم فیلم را در محل اکران میکنند و آبرویم را میبرند.

دختر نوجوان ادامه داد: از ترس آبرویم تصمیم گرفتم سکوت کنم و حتی به مادرم هم حرفی نزنم تا این که دوست صمیمی ام که با ارشیا در تماس هست شبانه با من تماس گرفت و گفت فیلم شیطانی را در گوشی تلفن همراه ارشیا دیده هست. از شنیدن این حرف شوکه شدم, و تصمیم گرفتم تا گذشته از این که این فیلم در محل مان اکران شود شکایت کنم.

 دنبال این شکایت پلیس دو پسر نوجوان را بازداشت کرد. انها که منکر آزار و اذیت جنسی عسل بودند دیروز از کانون اصلاح و تربیت به شعبه اطفال دادگاه کیفری یک استان تهران منتقل شده و پای میز محاکمه ایستادند.

دراین جلسه که به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور یک مستشار تشکیل شد آرتین به دفاع پرداخت. وی گفت: از گذشته عسل را می شناختم. چون دوست او و ارشیا باهم رابطه دوستانه داشتند توسط آن ها با عسل آشنا شدم,. آن شب عسل با سرو خودش همراه من به پشت بام منزل آمد. ارشیا هم آنجا حضور داشت اما من او را آزار جنسی ندادم.

ارشیا نیز منکر معاونت در جرم کثیف شد و گفت: یقین کنید من دستی دراین ماجرا نداشتم. ما به دروغ به عسل گفته بودیم که از او فیلم تهیه کرده ایم. دختر نوجوان اما دو متهم را دروغگو خواند و گفت انها برای این که به نیت شوم خود برسند مرا به شدت کتک زدند. حتی نیت خفه کردن مرا داشتند که به انها قول دادم سکوت کنم تا این که مرا رها کردند.

آنگاه نماینده حقوقی کانون اصلاح و تربیت که در جلسه دادگاه حضور داشت با دقت به این که سن شاکی و متهمان زیر 18 سال هست برای همگان تقاضای تخفیف در مجازات را مطرح کرد. در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

تجاوز وحشیانه

تجاوز وحشیانه به زن جوان تهرانی

راننده خودروی تیبا که به بهانه مسافرکشی زن جوانی را مورد آزار و اذیت قرار داده بود از سوی پلیس دستگیر شد.

یست‌و‌سوم آذر زنی ۳۰ ساله با تشکیل پرونده‌ای در دادگاه کیفری یک استان تهران از آزار و اذیت راننده تیبای خبر داد و وقتی پرونده به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران رفت.

او در تحقیقات پلیسی گفت: ساعت ۱۸:۳۰ بیست و یکم آذر از شهرری به مقصد باقرشهر سوار بر یک دستگاه خودروی تیبای عبوری شدم، در بین راه راننده با تغییر ناگهانی مسیر و تهدید چاقو، من را به بیابان‌های اطراف کهریزک برده و باوجود التماس و خواهش مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و پس از سرقت تلفن همراهم مرا در همان محل رها کرده و متواری شد.

سرهنگ کارآگاه «حیدر گودرزی»، سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی گفت: با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع، بلافاصله شناسایی و دستگیری متهم به‌صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پایگاه نهم قرار گرفت و با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم تصویر متهم چهره نگاری و در ادامه بررسی‌ها مردی به‌نام سیامک ساکن کهریزک شناسایی شد؛ بنابراین دستور دستگیری سیامک که دارای یک دستگاه خودروی تیبا بود از بازپرس پرونده گرفته شد و روز چهاردهم دی، وی در جریان یک عملیات پلیسی در منطقه شورآباد کهریزک دستگیر شد. سیامک در بازجویی‌ها ابتدا منکر موضوع شد، اما با توجه به قرائن و مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و به اذیت و آزار زن جوان و سرقت از او اعتراف کرد. با تکمیل تحقیقات، پرونده به دادگاه کیفری ارسال ومتهم روانه زندان شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p5d9d