پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/01 04:35
سلبریتی ها
کد خبر: 23571

بازیگر مشهور پنهانی ازدواج کرد | جزییات این ازدواج مخفیانه را بخوانید

اطلاع از برنامه ازدواج بازیگر محبوب تان و دیدن او در مراسم عروسی اش قطعا برای شما جذاب خواهد بود اما همه بازیگران معروف تمایلی به انتشار این جزئیات ندارند.
 بدونِ شک طرفدارانِ سلبریتی ها همیشه به دنبال اخبار آن ها هستند و می خواهند ببینند که سلبریتی ها بالاخره با چه کسی ازدواج می کنند؛ به خاطر همین خیلی از سلبریتی ها ترجیح می دهند که ازدواجشان مخفیانه باشد و کسی از این موضوع باخبر نشود. در این قسمت از فرهنگ و هنر نمناک قصد داریم در مورد ازدواج مخفیانه برخی از بازیگران مشهور بگوییم؛ با ما همراه باشید تا این افراد را به شما معرفی کنیم.

کامرون دیاز و بنجی مدن

ازدواج این دو تا حدی مخفیانه بود که حتی همسایه های آن ها هم به این موضوع پی نبرده بودند و خیال می کردند که این دو نفر همکار هستند؛ اما بالاخره همه چیز لو رفت و همه متوجه این موضوع شدند. حتی جشنی هم که برای عروسی برگزار کرده بودند یک مهمانی خودمانی و کوچک بود.

آماندا سایفرد و توماس سادوسکی

توماس در مارس سال 2017 به نمایشی تلویزیونی دعوت شد و همانجا بود که همسرش را هم به این نمایش دعوت کردند و تازه از آنجا بود که متوجه شدند این دو نفر با هم ازدواج کرده اند؛ در صورتی که خیلی سال بود در کنار هم زندگی می کردند و کسی از این موضوع خبر نداشت.

 

آماندا سایفرد

 
 

مارگوت رابی و تام آکرلی

این زوج مشهور همیشه سعی کرده اند که زندگی خصوصی خود را تحت حفاظت خودشان قرار دهند و ازدواج شان هم مخفیانه انجام شد تا این که در دسامبر سال 2016 یک عکس داخل اینستاگرام منتشر کردند و به همه اعلام نمودند که با هم ازدواج کرده ایم و به همه شایعات پایان دادند‌.

 

ریستن بل و دکس شپارد

کریستین و دکس هیچ عکسی را از مراسم عروسی شان در اکتبر سال 2013 منتشر نکردند و همه چیز مخفیانه و خصوصی برگزار شد تا این که چند سال بعد همه چیز لو رفت و در یک مهمانی عکس هایی از آن ها منتشر شد و همه متوجه شدند که این دو با یکدیگر ازدواج کرده اند.

کیت مارا و جیمی بل

این دو نفر هم جزء افرادی بودند که ازدواج ‌شان مخفیانه انجام شد؛ اما بعد از چند سال در جولای سال 2017 این راز را افشا کردند و این کار را هم از طریق انتشار عکس در اینستاگرام انجام دادند و تعجب همه را برانگیختند.

کیت مارا

الیسون ویلیامز و ریکی ون وین

این دو نفر عقیده داشتند که برای حفظ و پایداریِ ازدواج خود باید آن را مخفی نگه دارند و تا چند سال هم این راز را بین خودشان نگه داشتند؛ اما در نهایت همه چیز افشا شد. در واقع ازدواج آن ها در 19 سپتامبر سال 2015 بود و دیگران سالها بعد متوجه آن شدند.

بلیک لایولی و رایان رینولدز

بلیک و رایان سعی کردند که همه چیز را مخفی نگه دارند؛ اما دعوت شدن آن ها به یک مهمانی همه چیز را لو داد. در صورتی که تا قبل از آن هیچ عکس دونفره ای از خودشان منتشر نکرده بودند. آن ها از سال 2012 ازدواج کرده بودند؛ اما هیچ کس از این موضوع خبر نداشت تا این که وارد شدن به یک مهمانی همه چیز را لو داد.

مایکل فلپس و نیکول جانسون

این زوجِ مشهور جزء افراد محبوب هستند و طرفدارانشان اخبار آن ها را خیلی دنبال می‌ کنند. آن ها در اکتبر سال 2016 اعلام کردند که با یکدیگر ازدواج کرده اند؛ در صورتی که خیلی پیش از این تاریخ؛ این کار را انجام داده بودند و قصد نداشتند که زود آن را اعلام کنند‌.

مایکل فلپس

لیتون میستر و ادام برودی

 

زمانی که خبر ازدواج آن ها در اینترنت منتشر شد، همه متعجب شدند. در صورتی که ازدواج شان چند سال قبل برگزار شده بود؛ اما هیچ کس از این موضوع خبر نداشت و خبر عروسی آن ها همه را شوکه کرد.

بیانسه و جی زی

این دو نفر جزء زوج های بسیار معروف و محبوبی بودند که از سال 2008 با یک دیگر ازدواج کرده بودند؛ اما تلاش داشتند که همه چیز را مخفی نگه دارند تا این که چند سال بعد بالاخره همه چیز لو رفت.

جولیا رابرتز و دنیل مدر

رابرتز همراه با همسرش در سال 2001 سر صحنه فیلم برداری با یکدیگر آشنا شدند. همسرش در آن زمان فیلمبردار بود و خودش ستاره سینما. آن ها تقریبا همان سال با هم ازدواج کردند و چند سال بعد از ازدواج شان؛ همه چیز لو رفت، در صورتی که تا چند سال توانسته بودند این ازدواج را مخفی نگه دارند.

جولیا رابرتز

جنیفر انیستون و جاستین تروکس

این دو بازیگرِ مشهور در 5 آگوست 2017 با هم ازدواج کردند؛ اما همه چیزی را مخفی نگه داشتند و هیچ عکسی از خودشان منتشر نکردند؛ حتی اسمِ خیلی از اقوام و فامیل را برای دعوت به مهمانی فاکتور گرفتند تا کسی متوجه ازدواج آن ها نشود تا این که سال بعد؛ یعنی در سال 2018 خبرِ جدایی آن ها منتشر شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3z9rgb