پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/27 14:04
کد خبر: 8570

اسلحه مخفی بارسلونا برای صعود

​لوییز روبیالس رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم گرفته است که تکلیف صعود تیم های لیگ دسته سه به دو به صورت پلی آف و به صورت تک بازی (بدون رفت و برگشت) با در نظر گرفتن جدول تا قبل از تعطیلی بازیها به خاطر کرونا، مشخص شود.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی:  تیم رزروهای بارسا موسوم به "بارسلونا بی" نیز باید در مسابقات پلی اف شرکت کند. بارسا یکی از شانزده تیمی است که با شرایط جدید باید در پلی آف شرکت کند. بارسا باید سه بازی را ببرد تا بتواند به لیگ دسته دو برسد.

بارسلونا خیلی دوست دارد که هر سه بازی را ببرد تا بتوند به لیگ دسته دو برسد. تیم رزروهای بارسلونا از یک اسلحه مخفی نیز استفاده خواهد کرد : آنسو فاتی که امسال در تیم بزرگسالان بازی کرد اما هنوز می تواند در تیم رزروها بازی کند. فاتی امسال در تیم بزرگسالان بارسا درخشیده است. در حال حاضر رقم فسخ قراردادش 170 میلیون یوروست و در تابستان که به تیم بزرگسالان ملحق شود، این رقم به 400 میلیون یورو می رسد.

با بازگشت احتمالی لوییز سوارز از مصدومیت و حضور بریتویت به نظر می رسد که ستین اصراری به استفاده از فاتی نخواهد داشت و این بازیکن می تواند به تیم رزروها ملحق شود و برای صعود تلاش کند

 

منبع: فوتبالی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4ybkj2