چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/03 12:25
کد خبر: 8077

شیلا خداداد در آمریکا + فیلم

عکسهای لورفته از شیلا خداداد در آمریکا را اینجا تماشا کنید.
شیلا خداداد به طور کاملاً اتفاقی توسط مسعود کیمیایی وارد عرصه سینما شد و در کنار بزرگان این رشته شروع به کار کرد. شیلا خداداد  همچنین در رشته موسیقی نیز فعالیت دارد.
 
 
 

چکیده ای از بیوگرافی شیلا خداداد:

زمینه فعالیت: سینما و تلویزیون

تولد: ۱۴ آبان ۱۳۵۹

محل زندگی:  تهران

پیشه : بازیگر

سال‌های فعالیت : از ۱۳۷۸ تاکنون

همسر: فرزین سرکارات

فرزندان : سامیار، ساتین

مدرک تحصیلی : رشته شیمی محض دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال

Image result for ‫شیلا خداداد‬‎

شیلا خداداد (زاده ۱۴ آبان ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. شیلا خداداد دوران تحصیل خود را سپری کرد و در سال ۱۳۷۵ وارد دبیرستان شد. در دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک به تحصیل پرداخت و در سال ۱۳۷۸ فارغ‌ التحصیل شد و به دانشگاه راه یافت. در دانشگاه آزاد رشته شیمی محض را برگزید و در این رشته شروع به تحصیل کرد.

Image result for ‫شیلا خداداد‬‎

ورود شیلا خداداد  به سینما

شیلا خداداد به طور کاملاً اتفاقی توسط مسعود کیمیایی وارد عرصه سینما شد و در کنار بزرگان این رشته شروع به کار کرد. شیلا خداداد همچنین در رشته موسیقی نیز فعالیت دارد و در چند گروه موسیقی مشغول به کار است. ورزش مورد علاقه شیلا خداداد، فوتبال و والیبال، و تیم مورد علاقه‌اش استقلال است. او با بازی در فیلم اعتراض به سینما آمد.

Image result for ‫شیلا خداداد‬‎

 

ازدواج پزشک و هنرپیشه

شیلا خداداد:  از نظر بعضی از افراد، زندگی مشترک «یک پزشک و یک هنرپیشه» کار ساده ای نیست، چرا که حرفه هر دوی آنها به گونه ای است که احتیاج به درک زیادی دارد، هردوی ما، فارغ از حرفه ای که داشتیم، سعی مان بر این بود که بتوانیم با عشق در کنار هم زندگی کنیم و با کمرنگ کردن مسائل حاشیه ای، عشق و علاقه مان در زندگی را پررنگ کنیم.

Image result for ‫شیلا خداداد‬‎

به نظر من در زندگی مشترک «گذشت» حرف اول را می زند و تا زمانی که زن و شوهر به این عنصر جادویی توجه داشته باشند، زندگی شان از دوام برخوردار است. زندگی ما زندگی یک پزشک و یک هنرپیشه نیست. در خانه، ما دو تا انسانیم که می خواهیم در کنار هم، به خوبی و خوشی زندگی کنیم.

Image result for ‫شیلا خداداد‬‎

قصه بازیگری شیلا خداداد از کجا آغاز شد؟

شیلا خداداد:  تازه دیپلم گرفته بودم و منتظر نتیجه کنکور بودم، که یک روز داشتم به داروخانه می رفتم تا برای مادرم دارو بگیرم. آنجا با آقای  مسعود کیمیایی  مواجه شدم. درباره سینما صحبت کردیم و ایشان به من پیشنهاد بازی در فیلم شان را دادند. پس از بازی در فیلم اعتراض به کلاس های بازیگری رفتم و آقای علی ژکان خیلی برای من در زمینه رشد در بازیگری زحمت کشیدند.

Image result for ‫شیلا خداداد‬‎

کودکی شیلا خداداد

شیلا خداداد:  خیلی شیطنت داشتم و بازیگری رویای کودکی ام نبود، مادرم سعی داشت مرا به حرفه موسیقی و نوازندگی سوق دهد، به همین خاطر از کودکی، تحت تعلیم سازهای پیانو، ویلن و گیتار و... قرار گرفتم، تمام سازهایم هنوز منزل مادری ام هست، اما هیچ کدام را پیگیر نشدم و در حال حاضر، هیچکدام از آموزه های موسیقی ام، به خاطر نیست!!

Image result for ‫شیلا خداداد‬‎

شیلا خانم در این مدت کجا بوده؟

شیلا خداداد:  پس از ازدواجم، مدتی از بازیگری فاصله گرفتم و همین موضوع باعث شد، بسیاری بپرسند که «شیلا خداداد» این روزها کجاست؟ و این سوال برای شان پیش بیاید که چرا من دیگر در فیلم و سریالی حضور ندارم... واقعیت این است که حس کردم در شروع زندگی مشترک، نمی توانم کار و زندگی شخصی را با هم جلو ببرم، زمانی که به تازگی، زندگی مشترکم را شروع کردم، همزمان سر یک پروژه سینمایی بودم، همین موضوع باعث شده بود فشار زیادی را متحمل شوم و نتوانم زندگی شخصی ام را با زندگی کاری ام متعادل کنم.

Image result for ‫شیلا خداداد‬‎


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ao6g4