پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/04/05 04:40
کد خبر: 16450

ماجرای انتشار فیلم مستهجن زهرا امیر ابراهیمی چیست ؟ + عکس

زهرا امیرابراهیمی در گفتگو با یک شبکه فارسی زبان مدعی شد مجید بهرامی بازیگر اسبق تئاتر حدود ۱۲ سال پیش فیلم خصوصی او را منتشر کرده است.

به گزارش رصدورزشی، زهرا امیر ابراهیمی پس از بازی در فیلم نرگس در تابستان ۱۳۸۵ و انتشار فیلمی از روابط خصوصی‌اش، از ایران مهاجرت کرد.

 

در واقع زهرا امیرابراهیمی در سال ۱۳۸۵ درگیر انتساب دو فیلم اروتیک به خودش شد. این فیلم‌ها هم‌آغوشی دختر و پسری جوان را به تصویر می‌کشیدند. با پخش وسیع این فیلم‌ها بر روی اینترنت و سی‌دی‌های خانگی، امیرابراهیمی انتساب آن‌ها به خودش را انکار کرد و آن را یک تهمت ناروا و برچسب غیرانسانی نامید. با این حال او بعدها صحت این ماجرا را تأیید کرد و با اشاره به نامزدی پیشین خود با مردی که در فیلم حضور داشت، به خبرنگار روزنامه گاردین گفت: «نامزدم را بعد از آن که در رابطه جنسی و زناشویی مان خیانت کرد ترک کردم، زیرا آدمی هرزه بود.»

 

مهاجرت از ایران

امیرابراهیمی پیش از ترک ایران در دو فیلم سینمایی  بازی کرده‌است. او پس از خروج از ایران، در فرانسه سکنی گزید و در تئاتر رؤیای طاهرگان خاموش به همراه شبنم طلوعی به ایفای نقش پرداخت.

 

عامل انتشار فیلم خصوصی ابراهیمی

زهرا امیر ابراهیمی در تاریخ۲۳ آذر ۱۳۹۸ در برنامه چند شنبه با سینا بعد از ۱۲ سال، اعلام‌کرد شخصی که «فیلم خصوصی» او را پخش کرد مجید بهرامی بوده است. مجید بهرامی در اعترافات خود به مراجع قانونی خود را بیماری روانی توصیف کرد و امیرابراهیمی این موضوع را با اعترافات مجید بهرامی به این موضوع و نیز اعمال مشابه و همچنین احکام حبس دادگاه متوجه شد. امیرابراهیمی همینطور خاطر نشان کرد مجید بهرامی هرگز بابت اقداماتش ابراز ندامت و عذرخواهی نکرده است. 


فیلم‌شناسی

از جمله آثار زهرا امیرابراهیمی در حوزه فیلم می توان به مواردی مثل تابوی تهران، مهریه و دموکراسی، شیرین، نرگس،  سفر به هیدالو، غریبانه، کمکم کن و انتظار اشاره کرد.

 

 


زهرا امیرابراهیمی بازیگر  سریال نرگس که سال‌ها پیش به دلیل پخش یک فیلم خصوصی از خودش مجبور به ترک ایران شد در مصاحبه‌ای با یکی از شبکه‌های فارسی زبان مدعی شده شخصی به نام مجید بهرامی فیلم وی را منتشر کرده است.

زهرا امیرابراهیمی مدعی شد: پلیس  در ابتدا او را به جرم تولید و توزیع فیلم بازداشت کرد اما در نهایت مشخص شد فردی به نام مجید بهرامی این فیلم را پخش کرده است. به گفته اکبر ابراهیمی بهرامی به دلیل انتشار این فیلم  به شش سال زندان محکوم شد. 

 

اما مجید بهرامی کیست؟

سید مجید بهرامی متولد سال ۱۳۵۶ بازیگر تئاتر و سینما بود. او در فیلم‌هایی، چون بدرود بغداد، گیلانه، دانه‌های ریز برف و تئاتر سیاها، خانه‌ای در گذشتهٔ ما، عشق آباد و عجایب المخلوقات ایفای نقش کرد. مجید بهرامی بعد‌ها در اظهار نامه‌ی خود به دادگاه خود را یک بیمار روانی خواند.

 

وی چندی بعد به بیماری سرطان مبتلا شد و برای درمان بیماری او و اعزام او به کشور آلمان خانه هنرمندان ایران و انجمن عکاسان تئاتر نخستین اکسپو عکس تئاتر ایران را برگزار کردند که درآمد حاصل از فروش این اکسپو به درمان بیماری مجید بهرامی اختصاص داده شد.

 
 
بهرامی سرانجام به آلمان اعزام شد و مدتی در کلینیک شهر توبینگن آلمان برای پیوند مغز استخوان بستری بود.
 

این بازیگر که در چند سال آخر زندگی‌اش با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد، روز شنبه ۲۴ آبان‌ماه ۱۳۹۳ درگذشت.

 
مجید بهرامی
مجید بهرامی
مجید بهرامی
مجید بهرامی

اوضاع زهرا امیر ابراهیمی بعد از انتشار فیلم 

فیلمی که باعث شد زندگی این بازیگر هنرمند به یکباره خراب شود . وی که منکر فیلم فوق شده و این موضوع را ساختگی می داند. فیلم رابطه جنسی منتسب به زهرا امیر ابراهیمی در دوران انتشار در ایران رکورد زد و پربیننده ترین فیلم شد. این فیلم منتهی به رفتن زهرا امیر ابراهیمی از ایران شد.

زهرا امیر ابراهیمی بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران بود که سال‌ها پیش فیلم پورنو از وی لو رفت و محبور به ترک کشور شد. زهرا امیر ابراهیمی اکنون در خارج از کشور زندگی میکند.

به گزارش تالاب ودر این مقاله حال و روز زهرا امیر ابراهیمی را پس از لو رفتن فیلم پورنو از وی بیان خواهیم کرد.در رخدادی دیدنی دقت بی بی سی فارسی برای اولین بار گزارشی از زهرا امیر ابراهیمی «بازیگر تلویزیون و سینمای کشور ایران» را از فرانسه و پیرامون انتخابات فرانسه اکران کرد،

وی که پس از کلیپ غوغایی منتشر شده، آنرا تکذیب و این ماجرا را یک شباهت دانست و ناچار به ترک کشور شد، پس از سال ها دوری از عرصه دوربین و آنهم با بی بی سی وارد کار شد.

زندگی زهرا امیر ابراهیمی بعد از انتشار فیلم پورن

“زهرا امیرابراهیمی” بازیگر سابق سریالهای تلویزیونی در ایران، از چندی گذشته و پس از گفتگو با شبکه بی بی سی فارسی «BBCPersian» و تکذیب حواشی پیرامون روابط خصوصی خود، به استخدام این شبکه در آمده و همکاری خودرا همچون گزارشگر آغاز کرده هست.

زندگی زهرا امیر ابراهیمی بعد از انتشار فیلم پورن

به گزارش تالاب بازیگر نقش «زهره» در سریال مشهور “نرگس”، در گفت و گو با بی بی سی فارسی، دلیل خارج شدن خود از ایران را واکنش های مردم به شایعات انتشاریافته در مورد خود عنوان کرده هست؛ شایعاتی که به دنبال انتشار یک کلیپ غیراخلاقی منتسب به وی، فراگیر شد.

امیرابراهیمی که در پاریس اقامت دارد، تماس کلیپ یادشده با خودرا انکار کرده بود. روزنامه “گاردین” چاپ لندن برای اولین بار پیروز به گفتگو با زهرا امیرابراهیمی، بازیگر نقش زهره شد.

زهرا امیرابراهیمی گفت: بعد از اعتراضات فراوانی که از سمت همکاران به من شد، فیلم غیراخلاقی را دیدم اما حقیقت اینجاست که شخص درون فیلم، من نیستم. وی افزود: منکر شباهت هایی که هنرپیشه فیلم غیراخلاقی با من دارد نیستم زیرا با بهرهگیری از امکانات گریم میتوان فردی را شبیه دیگری تولید،

ضمنا اطلاعاتی در مورد تکنیک های مونتاژ دارم و می‌دانم که با بهرهگیری ازآن میتوان چهره فرد مورد نظر را خلق کرد.

زندگی زهرا امیر ابراهیمی بعد از انتشار فیلم پورن

گفت و گو گر روزنامه گاردین به نقل از کارشناسان حقوقی نوشت: همین انکار امیرابراهیمی برای پیشگیری از مجازات او کافی هست. گاردین افزود: در حالی که مظنون اصلی دستگیر و هنوز معرفی نشده هست، احتمال سه سال زندان و پرداخت مبلغ هفت تا ده میلیون تومان جریمه نقدی وجوددارد.

بنا به ادعای متهم دستگیر شده، زهرا امیرابراهیمی خودش توصیه تهیه و منتشر فیلم را داده بود اما در عین حال، این هنرپیشه ایرانی در طول گفت و گو ۴۵ دقیقه ای، حجاب کامل داشت و تمام مدت مواظب حفظ آن بود.زهرا امیرابراهیمی با اشاره به نامزدی پیشین خود با مردی که در فیلم غیراخلاقی حضور داشت،

به خبرنگار روزنامه گاردین گفت: نامزدم را بعد ازآن که در رابطه زناشویی مان خیانت کرد ترک کردم، زیرا آدمی هرزه بود.

زندگی زهرا امیر ابراهیمی بعد از انتشار فیلم پورن

وی تاکید کرد: حتی بعد از این که از او جدا شدم, تهدید کرد بلایی سرم می آورد که نتوانم سرم را در جامعه بالا بگیرم و حتی جایی در صدا و سیما نداشته باشم. حال فکر می‌کنم با این فیلم جعلی تهدید خودرا عملی کرده هست.

بنا به گزارش نویسنده گاردین، فیلم غیراخلاقی منتسب به زهرا امیرابراهیمی در جامعه ایران به “نرگس ۲” مشهور شده و تعداد زیادی از خانواده های ایرانی بیم آن دارند تا فرزندانشان آنرا دیدن کنند.

امیرابراهیمی نیز دراین مورد گفت: بدترین مضمون دراین میان آن هست که به وجهه خانواده مذهبی ام صدمه وارد شده هست. وی افزود: اگر به پیشینه کاری ام نگاهی جمع و جور بیندازید به این نتیجه میرسید که به موجب علاقه شخصی خود عمدتا در سریال هایی موازی با ایده خود و خانواده ام ایفای نقش کرده ام.

 

زندگی زهرا امیر ابراهیمی بعد از انتشار فیلم پورن

این هنرپیشه ایرانی تصریح کرد: من و خانواده ام فکر می‌کردیم که در جامعه ای با قضاوت صحیح و عادلانه زندگی میکنیم اما حقیقت اینجاست که بیش از ۹۰ درصد مردم ایران در مورد امور مبتذل و شرم آور کنجکاوی به خرج میدهند.

گفتگوی زهرا امیرابراهیمی با سینا ولی‌الله در یک شبکه ماهواره‌ای آن اتفاق سهمگین دو دهه پیش را در جامعه تازه کرده. زهرا امیر ابراهیمی یا همان «زر» یا «زغا» بازتاب یا انعکاس پلیدی‌های یک جامعه‌ای بوده که دائما خودش را محق، مهمان‌نواز و واجد تمام مولفه‌های ارزشمند انسانی می‌داند.

برترین‌ها: گفتگوی زهرا امیرابراهیمی با سینا ولی‌الله در یک شبکه ماهواره‌ای آن اتفاق سهمگین دو دهه پیش را در جامعه تازه کرده. زهرا امیرابراهیمی یا همان «زر» یا «زغا» بازتاب یا انعکاس پلیدی‌های یک جامعه‌ای بوده که دائما خودش را محق، مهمان‌نواز و واجد تمام مولفه‌های ارزشمند انسانی می‌داند. حالا که بحث امیرابراهیمی دوباره داغ شده فرصت واکاویِ ماجرایی پیش آمده که شناخت دقیق‌تری از مفهوم ایرانیِ معاصر به ما، به همه‌ی ما می‌دهد.

به هر حال بخشی از موجودیت ایرانی معاصر همانی است که در میدان انقلاب سی‌دی‌های «زر» را می‌خرید و بعدر از گوشی به گوشی بلوتوث هم می‌کرد. اگر آن لرزش لب‌های «زر» را در مصاحبه تازه‌اش ندیده‌اید و ندیده‌ایم که یعنی خودمان را به خواب زدیم وگرنه که آنچه عیان است چه حاجت به بیان است.

ملت، امت یا مردمی که عرب‌ها را تحقیر می‌کنند و در خاورمیانه خدا را بنده نیستند اتفاقا دم خروسشان جایی بیرون می‌زند که باید! حالا هم جالب است، همان مردم به دنبال متهم ماجرا هستند. یکی می‌پرسد پسرک آن فیلم چه شد؟ یکی می‌پرسد چه کسی فیلم را پخش کرد و البته هشتاد میلیون فرافکنی رخ می‌دهد، کی بود کی بود؟ ما نبودیم! همه به دنبال قاتل بروسلی و غافل از اینکه دختر ایران‌زمین یا همان خانم «زر بعد از 15 سال هنوز لب‌هایش می‌لرزد و هنوز بغض دارد، کاش آن لرزه به جان همه ما می‌افتاد، همه ما متوهمینِ خودبزرگ‌پندار، شایسته‌ی سکونت در بلاد غرب، سودا زدگان کانادا و آمریکا و ملت بدوی و جهل‌زده.

اما اگر طالب این هستید که بدانید بر سر شهریار شهامت چه آمده این توئیت میرا قربانی‌فر (روزنامه نگار) را بخوانید:

در همان زمان شهریار شهامت، نامزد زهرا امیرابراهیمی را از گرجستان به ایران برگرداندند و بازداشت شد. تا مدتها تحت فشار بود و بعد از اثبات اینکه پخش فیلم کار او نبوده از سوی جامعه مغضوب بود. شهریار شهامت تئاتری بود اما مهاجرت کرد چون نتوانست به افکار عمومی ثابت کند که پخش فیلم کار او نبوده.

 

واکنش کاربران در این رابطه را بخوانید:

درباره زهرا امیرابراهیمی یا ۸۰میلیون نفر بی‌شرم

درباره زهرا امیرابراهیمی یا ۸۰میلیون نفر بی‌شرم

درباره زهرا امیرابراهیمی یا ۸۰میلیون نفر بی‌شرم


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27q5p6