جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/24 03:23
کد خبر: 6733

تجاوز فجیع به زن شوهردار در دفتر کار + جزئیات (+18)

زن شوهردار که با تعطیل شدن محل کارش بخاطرجاماندن موبایلش به شرکت بازگشته بود از سوی سرایدار هدف تجاوز قرار گرفت.

  رکنانوشت :  در ماه های گذشته این پرونده کثیف در دادگاه کیفری یکی از استان های غرب کشور تحت بررسی قرار گرفت .چندی پیش زنی در حالی که آشفته و نگران بود خود را به پلیس رساند و ادعا کرد در محل کارش به وی تجاوز شده است.

 

 

 

این زن گفت: اگر زرنگی نمی کردم الان کشته شده بودم چون سرایدار عامل تجاوز بود و از ترس اینکه شناسایی نشود قصد قتل مرا داشت.

 

 

 

مریم افزود: امروز مثل همیشه از شرکت خارج شدم و با ماشین دوستم به خانه رفتم از آنجاییکه منتظر تماس مهمی بودم در کیفم به دنبال موبایلم گشتم چند دقیقه ای طول نکشیده بود که شوهرم به خانه زنگ زد و گفت موبایلم زنگ می خورد اما کسی پاسخگو نیست .

 

 

زن 35 ساله ادامه داد: یادم افتاد آخرین بار در شرکت با موبایلم حرف زده و آنرا به شارژ زدم سریع راه افتادم و به شرکت رفتم سرایدار که جوانی 28 ساله و از شهر دیگری به اینجا آمده در را به رویم باز کرد گفتم به سراغ موبایلم آمدم خنده ای کرد و اجازه داد داخل بروم خودم را به اتاقم رساندم و موبایلم را برداشتم و وقتی به سمت در خروجی برگشتم سرایدار را دیدم که با چاقویی جلویم ایستاده است و می خندد پرسیدم اکبر اینجا چه می کنی حرفی نزد به سمتم دوید و چاقو را زیر گلویم گذاشت بعد خواست لباس هایم را در آورم که به التماس افتادم و گفتم شوهر دارم اما او اصلا گوش نمی داد تا اینکه از ترس تن به خواسته اش دادم و اکبر به من تجاوز کرد.

 

83

 

 

مریم گفت: وقتی فهمیدم او می خواهد من را به قتل برساند به دروغ گفتم مدت ها بود با شوهرم اختلاف داشتم و حالا از آن روز به بعد می توانیم پنهانی ارتباط داشته باشیم او هم فریب خورد و شماره موبایلش را هم به من داد و وقتی از شرکت بیرون آمدم تصمیم گرفتم شکایت کنم.

 

 

با ادعاهای هولناک این زن و دستور قضایی بلافاصله اکبر بازداشت شد و با پذیرفتن تجاوز به مریم گفت: وسوسه شدم از مدتها پیش این زن را می دیدم و از او خوشم می آمد و وقتی با هم تنها شدیم به فکرم رسید به او تجاوز کنم اما اصلا قصد قتل نداشتم می ترساندم تا ماجرا را به کسی نگوید.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gjbx3