پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/03 03:45
کد خبر: 9983

چرا مجید صالحی در تلویزیون ممنوع التصویر شد؟

مجید صالحی بازیگر و کارگردان مطرح کشورمان که در برنامه دورهمی شرکت کرده بود و قرار بود 29 خرداد از شبکه نسیم پخش شود اما به تعویق افتاد.

 مجید صالحی بازیگر و کارگردان مطرح کشورمان در برنامه دورهمی شرکت کرده بود و قرار بود که این برنامه در روز پنجشنبه ۲۹ خرداد 1399 از شبکه نسیم پخش شود اما به دلیل مخالفت مسئولان صدا و سیما این برنامه به تعویق افتاد و برنامه دورهمی با حضور خسرو خسروشاهی دوبلور توانمند کشورمان بر روی آنتن رفت.

عدم پخش برنامه دورهمی با حضور مجید صالحی این شائبه را در ذهن مردم به وجود آورده که او ممنوع التصویر شده است.

 

1Ejq96lA5HSx

 

 

احتمال زیاد حضور او در یک برنامه اینترنتی به نام "ام شو" که این روزها سر و صدای زیادی کرده یکی از دلایل مهم ممنوع التصور شدن او در صدا و سیما است.

سازمان صدا و سیما تاکنون چهره‌های شاخص زیادی را ممنوع التصویر کرده است که علت آن حتی به کارگردان ها و مدیران تولید نیز اعلام نمی‌شود.  همان گونه که مهران مدیری، مجید صالحی را به برنامه دعوت کرده بود و نمی دانست که ممنوع التصویر شده است.

 

مجید صالحی متولد 26 شهریور ماه 1354 در تهران می باشد و هم اکنون 41 سال سن دارد.

او در سن هجده سالگی دیپلم ریاضی فیزیک اش را گرفت. سال ۱۳۸۰ مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تاتر خود را از دانشکده هنر و معماری تهران اخذ نمود و کارشناسی ارشد خود در همین رشته و دانشگاه را نیز در سال ۱۳۹۴ دریافت کرد. مجید صالحی هم اکنون در موسسه ی فرهنگی و هنری اندیشه ی ماهان زیر نظر امیر دژاکام مشغول تدریس می باشد.

 

منبع: سلام نو

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3k9xd4