چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/30 13:57
کد خبر: 9371

همتی: به پرسپولیس وقت دادم

​بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسوولان باشگاه پرسپولیس وعده دادند تا پایان هفته پولم را پرداخت کنند و من هم به دلیل شیوع ویروس کرونا به آنها وقت دادم.

 

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: آدام همتی روز سه‌شنبه با اشاره به نشستی که با مدیران پرسپولیس انجام داده است، اظهار داشت: جلسه خوبی را با مسوولان پرسپولیس برگزار کردیم. من بابت زمان حضورم در پرسپولیس و مطالباتی که از باشگاه داشتم با مدیران فعلی نشستی را برگزار کردم. مسوولان هم صحبت‌های من را شنیدند و خیلی منطقی با موضوع برخورد کردند.

وی افزود: هنگامی که از پرسپولیس جدا شدم، مقداری از مطالباتم را به باشگاه بخشیدم و مقداری دیگری مانده بود که طبق قولی که مسوولان وقت پرسپولیس دادند، قرار بود تا پایان سال ۹۸ این پول را پرداخت کنند اما این کار صورت نگرفت و قول‌ها عملی نشد. از طرفی به خاطر شرایط کرونا و وضعیت فعلی باشگاه‌ها ترجیح دادم که کمی بیشتر از زمان وعده‌ای که داده شده، صبر کنم اما در این ۲ ماه هم خبری نشد.

بازیکن سابق پرسپولیس و کنونی پارس جنوبی جم اضافه کرد: با این حال مسوولان پرسپولیس وعده داده‌اند تا پایان هفته این طلب را پرداخت کنند و من از آنها تشکر می‌کنم که خیلی منطقی با این موضوع برخورد کردند. منتظر هستم تا ببینم در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد.

 

مبنع: ایرنا

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zrpz4