دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/11 09:28
کد خبر: 8900

فالوور جمع کردن برای معاون سابق انصاری‌فرد ممنوع شد!

روز گذشته قانونی مکتوب و به امضای مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس رسید که مدیران و معاونان باشگاه را از فعالیت در فضای مجازی با اسم و اخبار این باشگاه ممنوع می‌کند!

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: روز گذشته قانونی مکتوب و به امضای مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس رسید که مدیران و معاونان باشگاه را از فعالیت در فضای مجازی با اسم و اخبار این باشگاه ممنوع می‌کند!

قانونی که به صورت مکتوب به دست کارمندان باشگاه پرسپولیس رسیده و مهدی رسول‌پناه به عنوان سرپرست پرسپولیس آن را امضا کرده کد اخلاقی برای کارمندان در نظر گرفته شده و تخطی از این کد اخلاقی، باعث جریمه و واکنش از سوی باشگاه پرسپولیس خواهد شد. در کد اخلاقی مورد اشاره آمده که تمام اخبار، اطلاعات، موضع‌گیری‌ها و تحلیل‌های مربوط به باشگاه باید از طریق بالاترین مقام از ارکان مدیریتی و یا نماینده رسانه‌ای باشگاه به اطلاع عموم برسد. همچنین در این کد اخلاقی که منتشر شده آمده هیچ‌یک از کارکنان، مدیران، معاونان و مشاوران در فضای مجازی عمومی یا شخصی خود اظهارنظری «له یا علیه» باشگاه نداشته باشند تا حتی موجب ایجاد هرگونه شائبه در ذهن مخاطب، رسانه‌ها و به‌ویژه هواداران پرسپولیس نشوند!

دیروز پس از پرس‌وجو از مسئولان باشگاه متوجه شدیم عامل اصلی این تصمیم یا وضع قانون جدید یکی از معاونان سابق محمدحسن انصاری‌فرد است که در حال حاضر نیز در پرسپولیس فعالیت می‌کند. گویا مهدی رسول‌پناه و مشاورانش معتقدند این فرد با استفاده از فضای مجازی و احساسات هواداران پرشور پرسپولیس برای خودش تبلیغ و فالوور جمع می‌کند. ظاهراً دو، سه باری هم به صورت غیرمستقیم به این دوست سابق انصاری‌فرد یادآوری و تذکر داده شده که در فضای مجازی و اینستاگرام اسم پرسپولیس را نیاورد یا حرف‌های احساسی نزند و نظر ندهد، اما به خرج طرف نرفته که نرفته است!

برهمین اساس مدیران پرسپولیس تصمیم گرفتند خود اقدام کرده و با وضع این قانون جدید جلوی فالوور جمع کردن بیشتر این آقا را بگیرند که البته باید دید موفق می‌شوند یا خیر؟!

 

منبع: خبرورزشی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45kgm4