چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/11 08:52
کد خبر: 8895

وقتی مربی پرسپولیس هفده سالش بود + عکس

مربی حال حاضر پرسپولیس و مجید جلالی زمانی در باشگاه های تهران به عنوان یک مربی و بازیکن جوان در یکی از جذاب ترین تیم های آن زمان همکاری می کردند.

 

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: مربی حال حاضر پرسپولیس و مجید جلالی زمانی در باشگاه های تهران به عنوان یک مربی و بازیکن جوان در یکی از جذاب ترین تیم های آن زمان همکاری می کردند.

عکسی از تیم وحدت در سال 71 که هدایت آن به عهده مجید جلالی است و یکی از ستاره هایش حمیدمطهری هفده ساله مربی حال حاضر پرسپولیس. وحدت نامی آشنا برای علاقمندان فوتبال تهران در دهه شصت است. تیمی متشکل از بچه های یک محل بود اما توانست تبدیل به گربه سیاه تیم های بزرگ تهران ، استقلال و پرسپولیس شود. مربی این تیم مجید جلالی بود که از پایه های همین تیم و در اوج جوانی مربی و بازیکن وحدت شد. تیمی که برخلاف تیم های آن زمان فوتبال منظم و تاکتیکی بازی می کرد و با برنامه و تحلیل می توانست مقابل تیم های بزرگ پایتخت و برابر ده ها هزار هوادارانشان مقاومت کرده و حتی آن ها را شکست بدهند.

تیم وحدت البته که تیمی یکدست بود اما هر از چند گاهی ستاره هایی هم تحویل فوتبال ایران می داد. سیدمهدی ابطحی که یکی از بهترین های تیم ملی ایران در دهه شصت و ابتدای هفتاد بود در این تیم بازی می کرد.

اما یکی دیگر از بازیکنانی که فوتبالش به نوعی با وحدت شروع شد حمید مطهری مربی حال حاضر پرسپولیس است. مطهری هم درباره این عکس گفت:" من هفده سالم بود و در تیم وحدت بازی می کردم. مربی تیم هم آقا مجید جلالی بود. تیم خوبی داشتیم که اکثرا بچه محل بودند و می توانستیم مقابل بهترین تیم های ایران بایستیم و آن ها را ببریم."

مجید جلالی درباره این عکس می گوید:" این وحدت سال ١٣٧١ است یعنی آخرین سالی که من سرمربی وحدت بودم." او افزود:" این عکس مربوط به بازی وحدت و هما است که در ورزشگاه آزادی برگزار و یک بر صفر به سود وحدت تمام شد. تیم ما در آن سال فکر کنم در رده پنجم ایستاد. البته دقیقا یادم نیست ولی میدانم که جایگاه خوبی داشتیم."

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zama2