جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/09/24 09:15
کد خبر: 2892

انگیزه ویژه پرسپولیسی‌ها

پرسپولیس سه هفته است که بهتر شده و برد‌های خوبی کسب می‌کند. آن‌ها دیروز برد خوبی آوردند تا کاملاً از بحران خارج شوند.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از خبرورزشی: پرسپولیسی‌ها یک بازی عقب‌افتاده با نساجی در تهران دارند که اگر برنده شوند حتی می‌توانند به قهرمانی نیم‌فصل برسند. نکته مثبت در مورد پرسپولیس همانی است که چند هفته قبل بیرانوند گفت؛ اینکه بازیکنان به این نتیجه رسیده‌اند که اگر امسال قهرمان نشوند، همه می‌گویند آن قهرمانی‌های قبلی فقط مال برانکو بود و بازیکنان نقش چندانی در آن نداشتند. این انگیزه ویژه می‌تواند پرسپولیس را تا آخر فصل مدعی نگه دارد.

استقلال دیروز هم مثل زمان استراماچونی چشم‌نواز بازی کرد، اما نیامدن این مربی بار دیگر و برای هزارمین بار در ۱۰ سال اخیر ثابت کرد که فوتبال ما و ورزش ما به شدت ضعف مدیریت دارد. با تغییر مدیرعامل و آمدن یک مربی جدید (احتمالاً مجیدی یا مظلومی) هم مطمئن باشید یکسری از مشکلات ریشه‌ای استقلال حل نمی‌شود حتی اگر این تیم آخر فصل قهرمان شود.

بی‌انصافی است اگر برای نفت مسجدسلیمان که ۱۵ هفته (یک نیم‌فصل) بدون باخت ماند چیزی ننویسیم. حتی اگر بپذیریم اکثر بازی‌های این تیم مساوی شده (که شده)، اما ۱۵ هفته نباختن آن هم با بضاعت نفت مسجدسلیمان، خودش به اندازه یک قهرمانی می‌ارزد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wl654