یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/13 15:44
کد خبر: 14979

پرسپولیس و شجاع به زودی در فیفا

به گفته سخنگوی باشگاه پرسپولیس این باشگاه در فیفا از باشگاه الریان شکایت خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با دفاع از عملکرد بخش حقوقی قرمزها در پرونده شجاع خلیل زاده گفت: با توجه به اینکه قرارداد بین یک تیم ایرانی و یک بازیکن ایرانی منعقد شده باید در داخل پیگیری می‌کردیم. در کمیته تعیین وضعیت اعلام شکایت کردیم و الان هم در کمیته استیناف پیگیر این پرونده هستیم و منتظر صدور رای هستیم تا در فیفا این پرونده را پیگیری کنیم. فکر می‌کنم بزودی این پرونده در فیفا پیگیری خواهد شد.

او در مورد شکایت به الریان عنوان کرد: ما از باشگاه الریان هم شکایت خواهیم کرد. تیم حقوقی باشگاه در حال رسیدگی به این وضعیت است. پرونده استوکس هم همین شرایط را دارد و بزودی در فیفا بررسی خواهد شد.

پس از فسخ یک طرفه قرارداد شجاع خلیل‌زاده و جدایی این بازیکن از پرسپولیس، مسئولان این باشگاه شکایتی در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال ایران طرح کردند که در آن مدعی شدند که خلیل‌زاده قرارداد خود را غیر موجه فسخ کرده و بنابراین باید غرامت پرداخت کند.

با وجود رای کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال مبنی بر عدم صلاحیت رسیدگی به پرونده شجاع خلیل‌زاده، پرسپولیس هنوز به فیفا شکایت نکرده است.

از آنجایی که آی تی سی این بازیکن صادر شده بود او در لیگ قطر بازی می‌کرد در نهایت کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال رای به عدم صلاحیت برای رسیدگی به پرونده داد. بعد از این رای انتقادات زیادی از بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس صورت گرفت که امروز با واکنش سخنگوی باشگاه پرسپولیس مواجه شد.

 

 

منبع: آخرین خبر

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dx9ej