پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/06 12:05
کد خبر: 14293

پرسپولیس در لیگ تمرین آسیا می‌کند

پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال کشور صاحب یک پیروزی دیگر هم شد و این‌بار مقابل شهرخودرویی که فصل قبل همین یحیی گل‌محمدی را که امروز روی نیمکت پرسپولیس می‌نشیند.

پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال کشور صاحب یک پیروزی دیگر هم شد و این‌بار مقابل شهرخودرویی که فصل قبل همین یحیی گل‌محمدی را که امروز روی نیمکت پرسپولیس می‌نشیند دراختیار داشت به برتری سه بر صفر رسید و توانست اندوخته‌های خود را در لیگ برتر بیستم افزایش دهد. پرسپولیس درست مثل 3بازی اول توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد تا یک آمار خیلی خوب برای حامد لک که جانشین علیرضا بیرانوند موفق و محبوب شده، ثبت شود. موضوع دیگر بحث عدم گلزنی مهاجمان سرخ است که در این بازی هم ادامه داشت و حتی موقعیت‌های صددرصد گل به تور دروازه دوخته نشد تا مدافعان و هافبک‌های پرسپولیس با به ثمر رساندن 3گل جور مهاجمان تیم را بکشند.

درخصوص این بازی و عملکرد 2تیم با حسین بادامکی که یک بازیکن اصالتا مشهدی است و سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را هم در کارنامه دارد صحبت کردیم. او درخصوص نمایش دو تیم در این بازی به «فرهیختگان» گفت: «بازی برابر پرسپولیس برای تمام تیم‌های لیگ برتر سخت است و شهرخودرو هم از این قاعده مستثنی نیست. به‌خصوص اینکه بدانیم این پرسپولیس خودش را برای حضور در فینال آسیا مهیا می‌کند و از هیچ تلاشی برای پیروزی دریغ نمی‌کند.»

او ادامه داد: «شهرخودرو در این بازی نمایش بدی نداشت و تا پیش از گل خورده در نیمه اول توانسته بود به‌خوبی حریف خود را کنترل کند و حتی یک موقعیت نصفه‌ونیمه هم به تیم میزبان نداده بود. اما آنها بعد از دریافت گل شرایط‌شان تغییر کرد و کنترل بازی را از دست دادند. عدم تمرکز بازیکنان داخل زمین باعث شد نتوانند برای جبران گل‌خورده اقدامی را صورت دهند. ضمن اینکه مقابل پرسپولیس کوچک‌ترین اشتباه می‌تواند کار یک تیم را تمام کند.»

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص تغییرات این تیم در ترکیب خاطرنشان کرد: «بالاخره آنها در فینال آسیا برخی از نفرات خود را به‌دلیل محرومیت دراختیار نخواهند داشت و به همین دلیل کادرفنی باید نفرات جایگزین را در ترکیب امتحان کند تا به ترکیبی ایده‌آل دست یابد. گل‌محمدی باید بتواند برای امیری و پهلوان نفرات جایگزین خوبی پیدا کند.»

بادامکی با اشاره به عدم گلزنی مهاجمان پرسپولیس ادامه داد: «باید زمان بیشتری به این بازیکنان داد تا بتوانند خودشان را در ترکیب تیم پیدا کنند. باید به همین نفرات اعتماد داشت و به آنها انگیزه داد تا بتوانند در فینال آسیا کمک‌حال تیم باشند.» این پیشکسوت فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: «کار پرسپولیس در فینال آسیا بسیار سخت است به‌خصوص که می‌دانیم تیم‌های شرق آسیا چقدر هزینه می‌کنند و چه قدرتی دارند. قطعا پرسپولیس هم نقاط‌ضعفی دارد که کادرفنی تیم از آن بیش از بقیه باخبر هستند و تلاش می‌کنند تا زمان برگزاری رقابت فینال آنها را به حداقل برسانند.»

 

 

منبع: فرهیختگان

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xq7rb