پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/22 11:15
کد خبر: 13043

اسکوچیچ نشان داد مربی خوبی است

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار امیدواری کرد این تیم بار دیگر به جام جهانی صعود و افتخار آفرینی کند.

وحید امیری، در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی گفت: یک اردوی خوب داشتیم. متاسفانه بازی دوستانه با مالی لغو شد، اما در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازی خیلی خوبی هم مقابل ازبکستان برگزار کردیم.

وی افزود: با توجه به اینکه در فرصت کوتاهی بازیکنان توانستند پس از یک وقفه طولانی کنار هم قرار بگیرند، بازی خوبی مقابل ازبکستان انجام دادیم و نتیجه خوبی هم گرفتیم. بازی با مالی هم اگر برگزار می‌شد، بسیار خوب بود اما با توجه به شرایط کرونا و اولویت سلامت بازیکنان این دیدار دوستانه برگزار نشد. در مجموع اردوی خوبی بود و آقای اسکوچیچ هم نشان داد مربی بسیار خوبی است و ارتباط بسیار خوبی با بازیکنان برقرار کردند. با توجه به اینکه بازیکنان جدیدی در این اردو دعوت شده بودند، شرایط خوبی رقم خورد و صمیمیت بین بازیکنان به خوبی ایجاد شد.

هافبک تیم ملی خاطرنشان کرد: سرمربی تیم ملی هم روی این مسئله تاکید داشت که صمیمیت بین بازیکنان بالا باشد و خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد. امیدوارم همه از تیم ملی حمایت کنند تا شرایط خوبی داشته باشیم. پس از یک سال تیم ملی یک اردو برگزار کرد و باید شرایط برای موفقیت تیم ملی فراهم شود. در این اردو دیدیم که کادرفنی شبانه‌روزی تلاش کردند که واقعاً تیم‌ها را آنالیز کنند و تیم به خوبی آماده شود. امیدوارم همه چیز دست به دست هم بدهد تا تیم ملی بار دیگر به جام جهانی صعود کند و افتخار آفرینی رقم بخورد.

 

 

منبع: خبرورزشی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4va6n4