پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/13 15:19
کد خبر: 12787

کار پرسپولیس تمام نشده است

​زننده پنالتی پایانی پرسپولیس در بازی با النصر از انگیزه‌هایش تیمش برای سرانجام موفق در آسیا گفت.

علی شجاعی، وینگر چپ پرسپولیس که توانست پنالتی پایانی پرسپولیس که منجر به صعود سرخ ها به فینال شد را به ثمر برساند، درباره موفقیتی که کسب کردند گفت: خیلی خوشحالیم که توانستیم نماینده پای فینال باشیم. دل هواداران و مردم شاد شدند. روز اولی که از فرودگاه امام کادرفنی و بازیکنان و اعضای تیم این قصد را داشتند که آخرین تیم باشند که دوحه را ترک کنند. دلیلی که خیلی زود بازیکنان جدید توانستند کمک کنند همین ذهنیتی بود که شکل گرفت.

وی درباره پنالتی اش گفت: وظیفه ای بود که با نظر کادرفنی انجام شد و به من سپرده شد. وظیفه ای که باید انجام می دادم تا تیم به فینال برسد. با تمرکز و حس خوبی که بچه ها به من دادند توانستم. سهم خیلی کوچکی در این پیروزی داشتم. بچه های دیگر خیلی زحمات بیشتری کشیدند. حتی کادر تدارکات و پزشکی و ... زحمات زیادی کشیدند. کارمان اینجا تمام نشده و با تمام انگیزه می رویم تا نام پرسپولیس و ایران در آسیا بدرخشد.

شجاعی درباره خوشحالی اش به سبک دیبالا گفت: این خوشحالی را خیلی دوست دارم. قبلا در نساجی آن را داشتم و خدا را شکر که اولین بار در باشگاه پرسپولیس هم آن را انجام دادم. فکر می کنم در آن صحنه آقاکریم خواست مرا بگیرد و بد خورد به من و ترسیدم که چیزی اش شده بود. از همین جا از ایشان عذرخواهی می کنم. اینقدر شوق داشتم که اگر دو استادیوم هم بود می دویدم تا شادی کنم و خدا را شکر که به فینال رسیدیم.

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ow5g4