پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/03 16:01
کد خبر: 12560

نتیجه دیدار پرسپولیس و الشارجه 3 مهر

تیم فوتبال پرسپولیس نیمه اول دیدار برابر شارجه امارات را در شرایطی با برتری به پایان برد در یک نیمه عالی توانست حریف مدعی خود را با شکست به رختکن بفرستند.

آخرین دیدار مرحله مقدماتی گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های التعاون عربستان و الدحیل قطر برگزار شد که طی آن تیم عربستانی موفق شد با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دهد. 

 

با این نتیجه تیم التعاون عربستان 9 امتیازی شد و به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شد. 

 

در این گروه پرسپولیس با نتیجه 4 بر صفر شکست داد و با 10 امتیاز به عنوان تیم اول راهی مرحله یک هشتم

نهایی شد.

 

 

نیمه اول

آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا که به صورت متمرکز در قطر برگزار می‌شود، از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه تیم فوتبال پرسپولیس در گروه سوم این مسابقات به مصاف تیم شارجه رفت که نیمه اول این دیدار با برتری ۳ بر صفر سرخپوشان ایران به پایان رسید. شجاع خلیل زاده (۲)، عیسی آل کثیر (۴۱) و وحید امیری (۴۴) برای پرسپولیس گل زدند.

 

گل محمدی در این دیدار از حامد لک، شجاع خلیل زاده، بشار رسن، حسین کنعانی زادگان، احمد نورالله‌ی، احسان پهلوان، وحید امیری، میلاد سرلک، عیسی آل کثیر، سعید آقایی و سیامک نعمتی استفاده کرد.

 

در حالی که انتظار می‌رفت تیم شارجه به دلیل پیروزی‌های پرگل در دو دیدار گذشته شروع هجومی برابر پرسپولیس داشته باشد اما این پرسپولیس بود که بازی را کوبنده شروع کرد و در دقیقه ۲ روی کار خوب احسان پهلوان و ضربه سر شجاع خلیل زاده به گل برتری دست پیدا کرد.

 

بعد از این گل پرسپولیس سعی کرد بازی را کنترل کند اما تیم شارجه رفته رفته خود را به دروازه سرخپوشان نزدیک کرد و در دقیقه ۲۹ تا آستانه بازی کردن دروازه هم پیش رفت اما حامد لک با واکنشی به موقع و عالی اجازه باز شدن دروازه اش را نداد.

 

در دقیقه ۳۳ پرسپولیس می‌توانست به گل دوم دست پیدا کند اما ضربه عیسی آل کثیر را دروازه بان شارجه با واکنشی تماشایی دور کرد و اجازه نداد دروازه برای دومین بار باز شود.

 

چهار دقیقه بعد پرسپولیس که فشار حملاتش را حفظ کرده بود صاحب یک موقعیت عالی دیگر هم شد که ضربه احمد نورالله‌ی با اختلاف بسیار نزدیکی از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه ۴۱ این دیدار پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر شد که این ضربه را عیسی آل کثیر توانست با با سر به گل دوم سرخپوشان تبدیل کرد تا خیال گل محمدی بابت پیروزی در نیمه اول راخت شود.

 

پرسپولیس در ادامه خوب بودنش حملاتش را ادامه داد و در دقیقه ۴۴ در یک رفت و برگشت درون محوطه جریمه شارجه صاحب موقعیت شد که وحید امیری توپ ارسالی احسان پهلوان را با ضربه سر به گل سوم سرخپوشان تبدیل کرد.

 

 

 

پرسپولیس ایران


حامد لک
محمدحسین کنعانی‌زادگان
شجاع خلیل‌زاده
سیامک نعمتی
سعید آقایی
میلاد سرلک
احمد نوراللهی
بشار رسن
احسان پهلوان
وحید امیری
عیسی آل‌کثیر
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

 


شارجه امارات


عادل الحوسنی
شاهین عبدالرحمن
سالم سلطان
خالد ابراهیم الضنحانی
علی محمد الضنحانی
خالد باوزیر(63- محمد خلفان)
اوتابک شوکوروف
ماجد سرور
کایو لوکاس فرناندز
ایگور کرونادو
ولیتون موریاس
سرمربی: عبدالعزیز العنبری

 

 

شرح گل


پرسپولیس 1 - شارجه صفر (دقیقه 2: شجاع خلیل‌زاده): احسان پهلوان با دریبل‌های ریز وارد محوطه جریمه شارجه امارات شد و ارسال پای چپ دقیقی از جناح چپ به مقابل تیرک دوم فرستاد تا شجاع خلیل‌زاده با ضربه سر دروازه را باز کند.

 

 

پرسپولیس 2 - شارجه صفر (دقیقه 41: عیسی آل‌کثیر): سانتر دیدنی بشار رسن از کرنر سمت راست زمین را عیسی آل‌کثیر با ضربه سر محکم زد تا توپ پس از دفع ناقص عادل الحوسنی وارد دروازه شارجه شود.

 

 


پرسپولیس 3 - شارجه صفر (دقیقه 44: وحید امیری): حمله همه جانبه پرسپولیس با ارسال زمینی نعمتی شکل گرفت و به سرلک رسید که او توپ را در اختیار پهلوان قرار داد تا این بازیکن ارسال چیپ زیبایی به محوطه 6 قدم بفرستد و وحید امیری با ضربه سر گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2lvb83