چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/20 08:33
کد خبر: 12095

بشار رسن؛ سوپراستار جدید پرسپولیس؟!

​پس از پروسه طولانی تمدید قرارداد، حالا پرسپولیسی ها انتظار دارند که بشار رسن در نقش یک ستاره واقعی برای این تیم ظاهر شود.

بی گمان بشار رسن یکی از بهترین خارجی های تاریخ پرسپولیس بوده است. او از سال 1396 که به جمع سرخ ها ملحق شد تا حالا، کم نوسان بوده و نسبت به روزهای نخست پیشرفت قابل توجهی داشته و از این مهم‌تر، بدون هیچ حاشیه سازی و جنجال، کار خود را پیش برده و به عنوان مهره ای کلیدی در تیم برانکو، کالدرون و حالا گل محمدی نقش آفرینی کرده است.

او فصل گذشته یکی از بهترین های پرسپولیس بود اما شاید بتوان گفت که مهدی ترابی و علی علیپور در فاز هجومی یک پله بالاتر از بشار قرار گرفتند و جایگاه مهم تری را در تیم به خود اختصاص دادند. ولی حالا با جدایی این دو بازیکن، پرسپولیسی ها چشم به ستاره عراقی دوخته اند تا با عملکردی بهتر، نقش یک ستاره را برایشان بازی کند.

بشار که پیش از حضور در پرسپولیس به عنوان یک وینگر و هافبک کناری شناخته می‌شد، باتوجه به ترافیک در این پست اغلب به عنوان هافبک هجومی در ترکیب سرخ ها به میدان رفت و عملکرد خوبی را هم از خود نشان داد و حالا باتوجه به خرید شجاعی و پهلوان و حضور عالیشاه، امیری و نعمتی، احتمالا در همین منطقه از زمین باقی خواهد ماند و وظیفه حمل توپ از میانه میدان و موقعیت سازی برای مهاجمان را برعهده خواهد داشت؛ وظیفه ای بسیار سخت که تاثیر مهمی در نتایج پرسپولیس خواهد داشت.

نکته مهم این که پرسپولیسی ها امیدوارند بشار رسن در هنگام تعطیلات و مرخصی نیز بدون هیچ مشکلی به تهران برگردد چرا که در فصل جای باتوجه به جدایی ستاره ها، سرخ ها نیاز بیشتری به او خواهند داشت. در اولین گام ستاره عراقی باید نقش سوپراستار را در قطر و جلوی چشم کسانی ایفا کند که به نظر می‌رسد مشتری جدی اش پیش از تمدید با پرسپولیس بودند.

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3z7nn2