دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/17 02:34
کد خبر: 12022

ششمین خرید تابستانی پرسپولیس مشخص شد + عکس

​علی شجاعی وینگر فصل گذشته تیم نساجی با پرسپولیس به توافق رسید....

سرخ های پایتخت که در یک هفته اخیر موفق به جذب پنج بازیکن لیگ برتری شده بودند، در جدیدترین خرید خود علی شجاعی وینگر تیم نساجی را به خدمت گرفته اند.

علی شجاعی هافبک ۲۳ ساله تیم نساجی در حالی با پرسپولیس توافق کرده که در دو فصل اخیر یکی از بازیکنان تاثیرگذار نساجی بود و پیش از آن هم پیراهن سایپا را برتن داشت و حالا به عنوان بازیکن بزرگسال راهی تیم سرخپوش پایتخت می‌شود.

شجاعی توانایی بازی در پست هافبک راست وینگر کناری و دفاع چپ و راست را دارد و باتوجه به جدایی مهدی ترابی، مهره کارآمدی برای قرمزها خواهد بود.

شجاعی بازیکنی خوش تکنیک است که حالا انتقالی بزرگ را تجربه می‌کند و در حالی که شایعاتی مبنی بر حضور او در تیم آبی پوش پایتخت مطرح شده بود، به تیم سرخپوش تهرانی می‌رود تا یک سورپرایز نقل و انتقالاتی را رقم بزند.

شجاعی در نساجی پیراهن شماره ۱۰ را برتن داشت اما حالا این شماره در اختیار احسان پهلوان ستاره سرخپوشان است و باید دید شجاعی چه پیراهنی را برتن خواهد کرد. 

در بازی دو سال پیش پرسپولیس و نساجی، برخورد شجاعی با کامیابی نیا منجر به اخراج این بازیکن از مسابقه شد و جنجال های جالبی به خاطر همین اخراج به وجود آمد اما حالا شجاعی به همین تیم ملحق شده است.

با این انتقال فهرست ۲۰ نفره بزرگسالان پرسپولیس تکمیل می‌شود اما جدایی کریستین اوساگوآنا و همچنین چند بازیکن دیگر، جا را برای خریدهای احتمالی بعدی باز خواهد کرد.

حامد لک، احسان پهلوان، سعید آقایی، میلاد سرلک و عیسی آل کثیر دیگر خریدهای پرسپولیس بود که در پست های مختلف به این تیم اضافه شدند و حالا شجاعی ششمین سهمیه لیگ برتری پرسپولیس را پر می‌کند. آن ها حالا می‌توانند یک بازیکن دیگر از تیم های لیگ برتری به خدمت بگیرند.

 

 

منبع: جام نیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4y66e3