یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/16 09:25
کد خبر: 11997

جزییات ماندن رادو در پرسپولیس

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که حامد لک تازه صید شده دروازه‌بان ثابت جدید پرسپولیس باشد و اوست که باید از آخرین سنگر قرمزها در لیگ بیستم محافظت کند.

تا چند ماه پیش و حتی در هفته‌های نخست پس ‌از جدایی علیرضا بیرانوند  و پیوستن وی به آنتورپ بلژیک به‌نظر می‌رسید بوژیدار رادوشویچ کراوت سرانجام پیراهن شماره یک پرسپولیس را پس از چهار سال حضور در این تیم تصاحب کرده باشد و هر خرید تازه‌ای از سوی این تیم فقط به‌عنوان ذخیره رادو انجام وظیفه کند اما رادوشویچ که در روزهای حضور بیرانوند با تعصبی که نسبت به پرسپولیس دارد از او هم موفق‌تر عمل کرد و کلین‌شیت‌های متعددی را به‌نام خود نوشته بود، پس از رفتن بیرانوند عملکرد قابل قبولی نداشت. 

رادو در چند بازی آخر پرسپولیس گل‌های بسیار بدی به‌ویژه مقابل گل‌گهر سیرجان و ذوب‌آهن خورد و در نیمه نهایی جام حذفی نیز نه فقط دو گل بد در جریان بازی با استقلال دریافت کرد و در موقع زده شدن ضربات سرنوشت‌ ساز پنالتی نیز هیچ واکنش مثبتی از خود نشان نداد.

 در حال حاضر شنیده می شود که یحیی گل محمدی علاقه ای به ماندن رادو در پرسپولیس ندارد و او را در لیست خروج این باشگاه قرار داده است اما تمدید طولانی‌مدت قرارداد رادوشویچ با پرسپولیس که چندی پیش و در دوران مدیریت محمدحسن انصاری فرد روی داد جدایی وی را به کاری سخت تبدیل کرده است، قرارداد وی با این باشگاه سدی برای جدایی این دروازه بان کروات است. رادو با پرسپولیس قرارداد 4 ساله و به ارزش 800 هزار یورو دارد که به ازای هر سال حضور در پرسپولیس مبلغ 200 هزار یورو دریافت می کند.

در جلسه ای که هفته گذشته بین یحیی گل محمدی و رسول پناه برگزار شد سرپرست پرسپولیس به سرمربی قرمزها می گوید با توجه به بندی که در قرارداد رادو وجود دارد در صورت جدایی باید مبلغ 800 هزار یورو به عنوان غرامت به وی پرداخت کنیم.

در حال حاضر با توجه به عدم علاقه یحیی به حضور این دروازه بان کروات در پرسپولیس اما به دلیل اینکه این باشگاه وارد چالش جدیدی با این دروازه بان کروات نشود مجبور خواهد بود در چهار آینده رادو را حفظ کنند وگرنه برای هر فصل هزینه فسخ، ۲۰۰ هزار یورو باید به او بدهند.

 

منبع: فوتبالی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36ngy2