پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/08 04:09
کد خبر: 11784

واکنش پیشکسوت پرسپولیس به استعفای گل محمدی

اسماعیل حلالی ، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره استعفای گل محمدی و مشکلات مدیریتی سرخپوشان پایتخت توضیحاتی را ارائه کرد.

اسماعیل حلالی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتقادات گل محمدی به وضعیت مدیریت باشگاه پرسپولیس اظهار کرد:

واقعیت این است که تکلیف مدیرعامل باشگاه هنوز مشخص نشده است و بی نظمی در اداره باشگاه وجود دارد. همین موضوع باعث شده که تیم پرسپولیس آسیب ببیند. به هر حال لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم، اما وضعیت مدیرعاملی رسول پناه هنوز مشخص نیست. باشگاه پرسپولیس با مشکلات مدیریتی دست و پنجه نرم می‌کند.

او درباره اینکه این احتمال وجود دارد که گل محمدی استعفا کند، گفت:

به نظرم استعفای گل محمدی تصمیم عاقلانه‌ای نیست و مدیریت باشگاه باید این مربی را متقاعد کند که به کارش ادامه بدهد. به هر حال بازیکنانی که می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند محدود هستند و امکان جذب بازیکن خارجی هم وجود ندارد به همین علت باید مسئولان پرسپولیس زودتر در جذب بازیکن مدنظر کادر فنی اقدام کنند.

کادر فنی در پذیرفتن اشتباهات خود در دربی شهامت داشته باشد

حلالی درباره شکست پرسپولیس در دربی پایتخت و حذف از جام حذفی گفت:

تیم پرسپولیس با مشکلاتی از لحاظ فنی، انفرادی و گروهی در دربی پایتخت مواجه بود و در چیدمان نفرات هم اشتباهاتی صورت گرفت. به هر حال باید واقع بین باشیم و کادر فنی شهامت داشته باشد و اشتباهات خود را در این بازی بپذیرد. تیم استقلال در روزی که با کمبود بازیکن مواجه بود در نهایت توانست برنده این بازی شود.

پرسپولیس باید پرونده دربی را ببندد  

او افزود:

به هر حال تیم پرسپولیس آنقدر قهرمانی دارد که باخت در دربی پایتخت به چشم نمی‌آید. انگیزه استقلالی‌ها برای پیروزی در این بازی بیشتر بود و به خواسته خود هم رسیدند. باید پرونده این بازی را ببندیم و بازیکنان را برای لیگ قهرمانان آسیا آماده کنیم.

پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد:

به هر حال باشگاه پرسپولیس ۲ سال است که مدیرکارآمد و توانمند ندارد و تصمیمات اشتباه در راس این باشگاه گرفته شده است و همین موضوع باعث شده که پرسپولیس ضربه بخورد. برخی از افراد صندلی مدیریت را دوست دارند و قصد ندارند که از سمت خود کناره گیری کنند.

مدیریت پرسپولیس به تعهدات خود عمل نمی کند 

حلالی بیان کرد:

گل محمدی از همان ابتدای حضورش در پرسپولیس از مدیریت باشگاه دلخور بود و این موضوع نشان می‌دهد که مدیریت به تعهدات خود عمل نمی‌کند. مربیان و بازیکنان از لحاظ مالی و روحی و روانی با مشکلاتی مواجه هستند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره پیش بینی اش از وضعیت باشگاه پرسپولیس بیان کرد:

به هر حال تکلیف مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره پرسپولیس هنوز مشخص نشده است. همچنین شنیده ایم که قرار است سهام باشگاه پرسپولیس در بورس عرضه شود، چطور مسئولان ورزش می‌خواهند این کار را انجام بدهند. این باشگاه بدهی زیادی دارد و بورس زیر سئوال می‌رود.

 

منبع: پارس فوتبال

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2le974