شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/22 11:01
کد خبر: 11346

پرتغال یا بلژیک مقصد احتمالی مهاجم پرسپولیس

برخلاف اخباری که در روزهای گذشته خبری از سوی یک رسانه منتشر شد باشگاه چینگ دا ئو با علیپور مهاجم تیم هنوز قراردادی امضا نکرده است.

گفته می شود یک باشگاه چینی برای در اختیار گرفتن مهاجم تیم پرسپولیس به مدیر برنامه های این بازیکن پیشنهاد داده است اما بر خلاف نام هایی که مطرح شد این باشگاه چینگ دائو نیست. مدیر برنامه های علیپور حاضر به افشای نام باشگاه چینی نیست اما گفته می شود این باشگاه با پیشنهاد 1 میلیون و 400 هزار دلار برای سه فصل قصد دارد مهاجم سرخپوشان پایتخت را که در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود را به خدمت بگیرد. این باشگاه چینی به مدیر برنامه های علیپور  اعلام کرده است اگر تا 48 ساعت آینده به درخواست باشگاه چینی پاسخ ندهد به دنبال بازیکن دیگری در خط حمله خواهند بود.

 مهاجم تیم پرسپولیس با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور چین علاقه ای به حضور در فوتبال شرق آسیا و سایر کشورهای آسیایی ندارد و می خواهد در اروپا به فوتبال خود را ادامه دهد. مدیر برنامه های مهاجم پرسپولیس در کنار بررسی پیشنهادات لیگ چین در تلاش برای مهیا کردن حضور این مهاجم در یکی از تیم های اروپایی به خصوص پرتغال است. پیش از این رسانه های پرتغالی خبر داده بودند که تیم هایی چون ریوآوه، ویتوریا گیمارش و دی‌فریرا علیپور را زیر نظر دارند و ممکن است این بازیکن فصل آینده همانند مهدی طارمی سورپرایز جدیدی برای لیگ پرتغال باشد.

عملکرد خوب مهدی طارمی در لیگ پرتغال موجب شده نگاه تیم های باشگاهی این کشور نسبت به بازیکنان ایرانی مثبت باشد. با توجه به اینکه مدیر برنامه های طارمی و علیپور یکی است می توان با حضور این مهاجم هم درلیگ برتر پرتغال خوش بین بود. 

 واقعیت این است که پیشنهاد چینی ها وسوسه بر انگیز است و حضور علی علیپور در فوتبال چنین نمی تواند اتفاق غیر منتظره ای باشد. آنچه که مسلم است فصل آینده این مهاجم را در ترکیب سرخ ها نخواهیم دید.

این مهاجم پرسپولیس که تا پایان هفته بیست و هشتم لیگ برتر ۱۰ گل برای تیمش به ثمر رسانده است، قصد ندارد در کشور چین به فوتبالش ادامه بدهد. هدف گذاری این مهاجم ۲۴ ساله حضور در تیم های اروپایی است تا از این طریق نیم نگاهی هم به تیم ملی داشته باشد.

علاوه بر این گفته می شود علیپور پیشنهاد بسیار خوبی را از کشور بلژیک دریافت کرده است و ممکن است همانند دیگر بازیکنان فوتبال ایران همچون کاوه رضایی، علی قلی زاده، میلاد محمدی و علیرضا بیرانوند فوتبال خود را در این کشور ادامه دهد.

 

 

منبع: فوتبالی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4y5ry2