پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/21 12:00
کد خبر: 11319

فروش بیرانوند درآمدزایی خوبی است + جزئیات

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با شرایط پیش‌روی تیم فوتبال پرسپولیس برای لیگ بیستم و لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: پرسپولیس باید برای فصل بعد به معادلات یحیی گل‌محمدی نگاه کند و ببیند

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با شرایط پیش‌روی تیم فوتبال پرسپولیس برای لیگ بیستم و لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: پرسپولیس باید برای فصل بعد به معادلات یحیی گل‌محمدی نگاه کند و ببیند او در کدام پست‌ها به کدام بازیکن نیاز دارد و کدام بازیکنان مورد نیاز او نیستند و باشگاه می‌تواند با فروش آنها درآمدزایی کند. نگاه پرسپولیس باید کلان باشد و خود به پرورش بازیکن بپردازد. نمونه آن مهدی عبدی است که در این تیم ستاره خواهد شد. من عبدی را به خوبی می‌شناسم و با او کار کرد، مهدی واقعا فوتبالیست باکیفیتی است و در حد ترکیب اصلی پرسپولیس است.

 

وی در ادامه در خصوص فعالیت پرسپولیس در نقل و انتقالات، تصریح کرد: باشگاه باید نگاه بلندمدت داشته باشد و بر اساس آن بازیکنان جوان را پرورش دهد و چند فصل بعد با فروش آنها درآمدزایی کند. سپس با این درآمد، نیازهای سرمربی را تامین کند و بازیکنانی که در خطوط مختلف سرمربی نیاز دارد، خریداری کند. فروش بازیکنانی مثل علی علیپور و علیرضا بیرانوند برای باشگاه درآمدزایی است اما پرسپولیس باید به فکر پرکردن جای خالی آنها هم باشد. نمی‌شود که دست گل‌محمدی در برخی خطوط خالی باشد آن هم تیمی که برای قهرمانی در لیگ برتر و موفقیت در آسیا می‌جنگد.

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان پیرامون فعالیت این باشگاه در فصل نقل و انتقالاتی این تیم در تابستان جاری، خاطرنشان کرد: هیچکس به خوبی سرمربی نمی‌داند تیمش در چه خطوطی به بازیکن نیاز دارد یا در کدام خطوط دچار ترافیک نفرات است و اوست که باید تعیین کند چه بازیکنانی باید خریداری شوند یا کدام نفرات به فروش برسند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4vp664