پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/07 10:51
کد خبر: 10087

پیام مهم خلعتبری به هواداران پرسپولیس

​بازیکن سابق پرسپولیس بعد از سال‌ها درباره ماجرای جدایی‌اش از جمع شاگردان علی دایی و سرخپوشان به صحبت پرداخت.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: محمدرضا خلعتبری یکی از خریدهای پر سر و صدا و جنجالی پرسپولیس در دوره علی دایی و رویانیان محسوب می‌شد که البته بعد از آن مجبور شد از این تیم خیلی زود برود. او اکنون بعد از سال‌ها مدعی شده که علیرغم علاقه شدیدش به پرسپولیس، مجبورش کردند که از این تیم جدا شود.

خلعتبری در ابتدا درباره شرایط مصدومیتش و حضور در ترکیب شهرخودرو گفت: مشکل خاصی نبود و مصدومیتم برطرف شده است و با تیم در حال تمرین هستم و مشکلی برای بازی کردن مقابل ذوب‌‌آهن نخواهم داشت. تیم هم در شرایطی خوبی به سر می‌برد. ما تنها دو بازی تدارکاتی داشتیم و متاسفانه آنطور که باید نتوانستم در مرحله آماده سازی و هماهنگی قرار گیریم. بهرحال برای شروع مسابقات آماده هستیم. ذوب آهن نیز بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد. انشاالله که بتوانیم یک بازی خوب انجام دهیم و با پیروزی از زمین مسابقه خارج شویم.

بازیکن شهرخودرو درباره تقابل با تیم سابقش گفت: 5 سال از بهترین دوران خود را در ذوب‌آهن بازی کردم، با این تیم قهرمان جام حذفی و نایب قهرمان لیگ شدم و در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور یافتم و خاطر خوشی را در این تیم داریم. همیشه خود را مدیون این باشگاه می‌دانم، اما به هر حال اکنون بازیکن شهرخودرو هستم و امیدوارم یکی از بهترین بازی‌هایم را فردا برابر آنها داشته باشم.

وی درباره مخالفت‎‌هایی که برای شروع مسابقات داشتند نیز گفت: دیگر بحث موافق و مخالف بودن گذشته و مسابقات شروع شده است. از همان ابتدا گفتم شرایط برگزاری مسابقات مساعد نیست و الان هم همین را می‌گویم. طبق قراردادی که داریم موظف هستیم تا برای شهرخودرو بازی کنیم و با توجه به دستور مراجه ذی‌ربط بازی‌ها باید برگزار شود. اما بهرحال ما هنوز هم بر سر موضع خود هستیم. خیلی‌ها گفتند چون شهرخودرو خصوصی است و نمی‌خواهد پول بازیکنان را بدهد مخالف برگزاری لیگ هستند اما تمام بازیکنان ما 80 درصد از باشگاه دریافتی داشته‌اند که باید از همین جا از آقای حمیداوی و مدیران تیم بخاطر پایبندی به تعهدات‌شان تشکر کنم. ما موظف هستیم به بهترین شکل این مسابقات را پیگیری کنیم چرا که شانس کسب سهیمه لیگ قهرمانان آسیا در فصل بعد را داریم. تنها مخالفت ما برای برگزاری لیگ حفظ سلامتی بازیکنان و اعضای کادر فنی بوده است. برایم سلامتی بازیکنان، اعضای کادرفنی، خبرنگاران و سایر عوامل اجرایی مهم است تا کسب سهیمه لیگ قهرمانان و قهرمانی لیگ. در آسیا بازی کردم تا فینال لیگ قهرمانان رفته‌ام، تجربه بازی در بسیاری از میادین را دارم. شغل ما فوتبال است و الان هم با توجه به اعلامی که شده علاقه‌ داریم تا فوتبال بازی کنیم و بازی‌ها برگزار شود.

خلعتبری درباره شرایط لیگ در صورت عدم برگزاری گفت: در فرانسه و بلژیک وقتی مسابقات را نیمه کاره تمام کردند قهرمان را اعلام کردند. با توجه به وضعیت پرسپولیس اگر لیگ را تعطیل می‌کردند حق پرسپولیس بود تا به عنوان قهرمان لیگ اعلام شود. این را گفتم و همان زمان خیلی‌ها نسبت به این حرفم واکنش نشان دادند. درست است اگر مسابقات برگزار شود ما نیز همچون پرسپولیس شانس قهرمانی داریم، سالی که من با سپاهان قهرمان لیگ شدم ما 7 امتیاز با نفت و تراکتور فاصله داشتیم اما انتهای فصل ما قهرمان شدیم. هنوز سر حرف خود هستم اگر مسابقات تعطیل می‌شد این حق پرسپولیس بود تا به عنوان قهرمان مسابقات معرفی شود. الان دوست دارم مسابقات برگزار شود تا هم تکلیف قهرمان مشخص شود هم سهیمه و هم تکلیف تیمهای سقوط کننده.

بازیکن شهرخودرو درباره حرف‌هایی که درباره پایان فوتبال و خداحافظی‌اش شنیده می‌شود نیز اینطور واکنش نشان داد: با توجه به شرایطی که اکنون دارم فعلا قصد خداحافظی ندارم و تا زمانی که از نظر بدنی بتوانم بازی کنم و شرایط مهیا باشد دوست دارم با تمام وجودم در مستطیل سبز حضور داشته باشم و بازی کردن لذت ببرم. اما اکنون در مشهد هستم. جایی که فوتبالم را برای سربازی از آنجا شروع کردم. کسی چه می‌داند شاید روزی در همین مشهد از فوتبال خداحافظی کردم.

خلعتبری درباره دوران حضور کوتاه مدتش در پرسپولیس گفت: تنها یک نیم فصل در پرسپولیس حضور داشتم که یکی از شیرین‌ترین و بهترین دوران من بود. ولی متاسفانه برخی از افراد چون آقای سیاسی و رئیس هیات مدیر نگذاشتند تا در پرسپولیس بمانم در قراردادم دخالت کردند و هر کاری می‌شد انجام دادند تا بروم. در نهایت با ناراحتی از پرسپولیس جدا شدم و همه هواداران پرسپولیس باید بدانند آقایان نگذاشتند تا در جایی که دوست داشتم بمانم. آقای سیاسی صحبت‌های را مطرح می‌کردند که اصلا با عقل جور در نمی‌آمد. گفتند پول‌های که از فصل قبل آقای رویانیان به تو بدهکار هست را نخواهیم داد. قرارداد سال بعد تو نیز جوری است که ما نمی‌توانیم پولی بدهیم و پول عجمان را نیز خودت باید بدهی. آقای سیاسی به طور غیرمستقیم گفت از پرسپولیس برو. حتی سر تمرین به آقایی دایی نیز گفتم دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما گفتند خودت باید بدهی عجمان را پرداخت کنی. چطور می‌توانستم 400 هزار دلار این تیم را بدهم؟ تصمیمات مغرضانه آقایان باعث شد از تیم محبوبم جدا شوم در حالی که در همان فصل برای پرسپولیس 5 گل سه امتیازی زدم. نگذاشتند در پرسولیس بمانم و به این شکل سرنوشت و زندگی حرفه‌ای من به طور کامل تغییر کرد.

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2oe9l4