چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/31 02:42
به میزبانی شیراز انجام می‌گیرد
کد خبر: 21401

برگزاری اولین نمایشگاه تولید ایرانی دانش بنیان

نخستین نمایشگاه تولید ایرانی دانش‌بنیان به میزبانی شیراز از امروز با هدف در نظر گرفتن راهکاری علمی و عملی در جهت ارتباط بهتر صنعت با دانشگاه برگزار می‌شود.

در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره اینکه تولید دانش بنیان و اشتغال‌آفرینی موجب پیشرفت اقتصادی خواهد بود و با توجه به اینکه برای ارتباط بهتر صنعت با دانشگاه راهکاری علمی و عملی باید در نظر گرفته شود. نخستین نمایشگاه تولید ایرانی - دانش بنیان در استان فارس به میزبانی شیراز برگزار می‌گردد.

این نمایشگاه  از امروز  ۳۱ خرداد به مدت ۴ روز تا تاریخ ۳ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس از ساعت ۱۷ تا ۲۲ برگزار می‌شود.

در نخستین نمایشگاه تولید ایرانی دانش بنیان، دستاوردها و نیازهای صنایع محتلف از جمله نفت وگاز، ماشین آلات کشاورزی و صنایع غذایی، صنایع فلزی وشیمیایی،تجهیزات پزشکی و پیراپزشکی، صنایع برق و الکترونیک، صنایع مخابرات و فناوری اطلاعات و صنایع خودرو و لوازم خانگی  ارائه می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و دریافت نوبت بازدید از نمایشگاه به وبسایت www.farsfair.ir مراجعه نمایند.

شایان ذکر است معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز به همراه دانشگاه/ دانشکده های علوم پزشکی کلان منطقه پنج کشوری، محصولات فناورانه خود را در معرض بازدید علاقه مندان قرار خواهد داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36ez67