پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/30 02:10
کد خبر: 21315

پرداخت قبض، خرید شارژ و بسته اینترنت با اوانو بهتره

کاربران می‌توانند با خرید شارژ، خرید بسته اینترنت و پرداخت انواع قبوض در اپلیکیشن اوانو هدیه نقدی آنی و بدون قرعه کشی دریافت کنند.

این روزها به واسطه افزایش نیاز جامعه به اینترنت و تلفن همراه، بخشی از هزینه‌های روزمره هر فرد مروبط به خرید بسته اینترنت، خرید شارژ و یا پرداخت قبض می‌شود.

در سال‌های اخیر برای پرداخت این هزینه‌های روزمره راه‌های مختلفی ایجاد شده و روزبه روز این راه‌ها افزایش یافته و دسترسی کاربران به درگاه‌های پرداخت هزینه اینترنت، شارژ تلفن همراه و یا پرداخت قبض راحت تر شده است.

ارائه خدمات به تمام اپراتورها

در این میان اپلیکیشن اوانو که خدمات مالی، اپراتوری، فروشگاهی و هواداری به دارندگان سیم کارت‌های همراه اول، ایرانسل و رایتل ارائه می‌کند، تلاش کرده شرایطی را فراهم کند تا کاربران در کوتاه ترین زمان ممکن و با مزیت بالاتری نیازهای روزمره خود را در حوزه‌های تحت پوشش خود برطرف کنند.

هدیه نقدی آنی با خرید بسته اینترنت

به طور مثال در زمینه خرید بسته اینترنت، کاربران می‌توانند در اپلیکیشن اوانو متناسب با بودجه و نیاز خود بسته مورد نظر را انتخاب کنند و علاوه بر مشاهده تنوع بالای بسته ها، با خرید بسته اینترنت بخشی از مبلغ پرداخت شده را تحت عنوان کش بک به صورت آنی و بدون قرعه کشی هدیه بگیرند.

5 درصد شارژ بیشتر با هر خرید

همچنین در زمینه خرید شارژ، کاربران می توانند در اپلیکیشن اوانو برای سیم کارت های اعتباری همراه اول، ایرانسل و رایتل شارژ خریداری کنند. این سرویس دو ویژگی مهم برای کاربران به همراه دارد. ویژگی نخست مربوط به دارندگان سیم کارت های اعتباری همراه اول است که با هر بار خرید شارژ در اپلیکیشن اوانو 5 درصد شارژ بیشتر دریافت می کنند. ویژگی دوم که مربوط به تمام سیم کارت ها می شود موضوع کش بک است و کاربران با خرید اولین شارژ بخشی از مبلغ پرداخت شده با به صورت آنی و بدون قرعه کشی به عنوان هدیه دریافت می کنند.

تسویه آنی قبوض همراه اول بلافاصله پس از پرداخت

در زمینه پرداخت قبض نیز کاربران می توانند با پرداخت انواع قبوض در اپلیکیشن اوانو از هدیه نقدی (کش بک) بلافاصله پس از پرداخت قبض بهره مند شوند. علاوه بر این یکی دیگر از ویژگی های این سرویس تسویه آنی قبوض سیم کارت های دائمی همراه اول است که بلافاصله پس از پرداخت، قبض کاربران تسویه می شود.

مجموع خدمات موجود در اپلیکیشن اوانو در راستای رفع نیازهای روزمره کاربران، دسترسی بهتر آنها به موارد مورد نیاز و خلق تجربه کاربری مناسب است و روزبه روز این خدمات در حال توسعه است. به این ترتیب پرداخت قبض، خرید شارژ و بسته با اپلیکیشن اوانو مزایای بالایی برای کاربران به همراه دارد.

 

روابط عمومی شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2oar8q