جمعه 24 فروردین 1403 - 12 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/25 03:29
کد خبر: 20998

تاکید نماینده دادستان کل کشور بر حمایت از تولید در پتروشیمی ایلام

دادیار دادسرای دیوان عالی کشور در راستای حمایت از تولید و اشتغال‌آفرینی از واحدهای مجتمع پتروشیمی ایلام بازدید کرد.

مهدی مهرانگیز؛ دادیار دادسرای دیوان عالی کشور در جریان بازدید از مجتمع پتروشیمی ایلام گفت:با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید و عمل به وظیفه دادستانی کل کشور بر اساس ماده ۲۸۸ قانون آیین دادرسی کیفری بازدید از مجتمع تولیدی پتروشیمی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه هیاتی متشکل از دادستانی کل کشور زیر نظر معاونت قضایی دادستانی در جهت رفع موانع تولید در استان مستقر شده است، ادامه داد:این هیات مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی را احصاء و برای واحدهایی که مشکل آنها در سطح استان حل نشده در اولین فرصت راهکار ملی ارائه خواهد نمود.

مهرانگیز هدف از بازدید از پتروشیمی ایلام را دیدار چهره به چهره با مدیران و کارکنان ، مشاهده تلاش‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته و بررسی مشکلات موجود عنوان کرد و افزود:چنانچه مشکلات واحدهای تولیدی در استان رفع نشود در دادستانی کل کشور با حضور وزیر ، نمایندگان استان در مجلس و مدیران مربوطه حل و فصل خواهد شد.

دادیار دادسرای دیوان عالی کشور ایجاد ۲هزار و پانصد شغل در مجتمع پتروشیمی ایلام را خدمتی بزرگ به اشتغال و تولید استان عنوان کرد و ادامه داد: پتروشیمی ایلام نقش برجسته و تاثیرگذاری در کاهش نرخ بیکاری در استان داشته است.

نماینده معاونت قضایی دادستانی کل کشور ادامه داد:اگر از تولید حمایت شود ضمن کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از بیکاری و میزان جرم و جنایت، تعداد پرونده‌های دستگاه قضایی نیز کاهش خواهد یافت.

وی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در شرکت پتروشیمی ایلام تاکید کرد: مشکل تامین خوراک این مجتمع را در معاونت قضایی دادستانی کل کشور بررسی و راهکار ملی ارائه خواهد کرد.

 

روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27qx6e