پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/24 03:55
نشست رئیس هیات عامل ایمیدرو با نمایندگان غرب کشور در خانه ملت؛
کد خبر: 20918

بررسی مشارکت ایمیدرو در پروژه های جاده سازی دسترسی به معادن کردستان

نشست وجیه الله جعفری رئیس هیات عامل ایمیدرو و نمایندگان استان های کردستان و همدان در خانه ملت با موضوع همکاری برای توسعه چهار پروژه جاده سازی دسترسی به معادن برگزار شد.

این نشست با حضور پرویز اوسطی نماینده قروه و دهگلان، بهزاد رحیمی نماینده سقز و بانه، فتح الله توسلی نماینده بهار و کبودرآهنگ و دیگر مسئولان استانی در محل ایمیدرو برگزار شد.

در این نشست پیرامون اقدامات و برنامه های موردنظر در محور گل تپه به بهارلو استان کردستان سخنانی مطرح و بر تسریع در تکمیل این مسیر تاکید شد. ایمیدرو در این محور 250 میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده است.

محورهای "قزلچه کند-دلبران-مالوجه"، "دیرکلو-احمدآبادباش" و "سقز-گل تپه" از موضوعات مورد مذاکره در این جلسه بود که مقرر شد ایمیدرو در راستای ماموریت های توسعه ای خود، در احداث این محورها مشارکت داشته باشد.

در جلسه رئیس هیات عامل ایمیدرو با نمایندگان استانی های کردستان و همدان در خانه ملت؛ محمدرضا سجادیان عضو هیات عامل ایمیدرو، حسام مقدمعلی معاون طرح های توسعه معدن و صنایع معدنی ایمیدرو، منیژه غلامرضایی مدیر زیرساخت و داریوش دیویده مجری طرح ایجاد زیربناهای لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی حضور داشتند.

 

روابط عمومی ایمیدرو


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2radqm