پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/22 08:26
در جریان نشست مسئولین استان گیلان با مهندس اکبری مقدم توافق شد
کد خبر: 20780

استقرار ناجیان غریق و شروع به کار طرح سالم سازی دریا در منطقه آزاد انزلی

حسین مصطفی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان بهمراه محمد پورخوش سعادت فرماندار انزلی در جریان دیدار با علی اوسط اکبری مقدم، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان، در خصوص سازوکار فعال سازی مجدد طرح های سالم سازی دریا در محدوده منطقه آزاد انزلی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

براین اساس در نشست مزبور طرفین بعد از بررسی راهکارهای اجرای دستور رییس جمهور مبنی بر آزادسازی سواحل، در خصوص استقرار ناجیان غریق، شروع به کار طرح سالم سازی شنای بانوان و آقایان در فاز تجارت و گردشگری منطقه و ساحل روستای طالب آباد به توافق رسیدند.

از سوی دیگر در جلسه مزبور به دلیل حضور شهردار و بخشدار بندر انزلی، در ارتباط با راهکارهای فعال سازی طرح های دریا در سطح این شهرستان نیز توافقاتی صورت گرفت و توافق شد با همکاری همه طرفین مسئول، اقدامات لازم جهت شروع به کار مجدد خدمات مزبور در سواحل شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

بنابراین گزارش با حضور نیروهای نجات غریق و هلال اهمر، ضمن حفظ تردد در حریم دریا، امنیت جانی علاقمندان به تفریح و شنا در ساحل و دریا در محدوده منطقه آزاد انزلی همچون سالهای گذشته تأمین می شود.

گفتنی است در این نشست معاون و مدیران سازمان و مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری، معاونین فرمانداری بندرانزلی حضور داشتند؛ بازدید از طرح دریا و آشنایی با امکانات و خدمات قابل ارائه در آن از دیگر برنامه های این بازدید بود.

 

مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ekvk6