شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/21 09:51
کد خبر: 20705

رضایت مشتری به کمک افزایش درآمد فولاد هرمزگان آمد

افزایش تولید توام با رشد کیفیت منجر به ثبات حضور فولادی ها در بازارهای صادراتی و داخلی می شود. اتفاقی که امروز فولاد هرمزگان آن را در صدر برنامه های خود قرار داده است.

فولاد هرمزگان در ماه های اخیر تلاش کرده است رکوردهای تولید در بخش های مختلف را حفظ کرده و به نوعی با همین دست فرمان پیش می رود تا اهداف پیش بینی شده در برنامه سالانه را محقق کند.

از سویی دیگر می توان این گونه برداشت کرد که فولاد هرمزگان در تلاش است با رکورد زنی در دو ماهه نخست سال به پیشواز بحران برقی تابستان برود تا تاثیرات این بحران بر میزان تولید را کاهش دهد.

اما نکته مهم دیگر در این میان افزایش کیفیت در کنار کمیت است که می تواند حضور فولاد هرمزگان در بازارهای داخلی و خارجی را حفظ کرده و به توسعه آن کمک کند.

فولاد هرمزگان در تلاش است در کنار بحران انرژی میزان تولید را افزایش دهد که در این زمینه موفق به گذر از ظرفیت اسمی شده است. البته در این بین افزایش کیفیت بیش از گذر از ظرفیت اسمی برای مجموعه هرمزگان حائز اهمیت است، زیرا این موضوع مهر تاییدی بر حضور «هرمز» دربازار خواهد بود.

از سویی دیگر با افزایش تولید و کیفیت محصول فولاد هرمزگان می تواند با تامین بازار داخلی، حضور خود در بازار صادراتی را توسعه دهد. این در حالی است که این مجموعه با توجه به جانمایی انجام شده می تواند نقش آفرینی بیشتری در صادرات داشته باشد.

درست درهمین مسیر فولاد هرمزگان با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و توسعه همکاری با شرکت های دانش بنیان، تلاش بر آن دارد تا محصول نهایی همچون تختالی با کیفیت متناسب با کیفیت جهانی را به دست مشتری برساند.

درواقع برنامه ریزی های صورت گرفته در این مجموعه نشان می دهد، مجموعه هرمزگان رضایت مشتری را در اولویت خود قرار داده است و همین موضوع باعث شده تا به سمت افزایش تولید برود. کسب رضایت مشتری هدفی است که باعث شده تا این مجموعه رکودزنی های خود را در حوزه کمیت و کیفیت ادامه دهد .

اما دستاورد نهایی برای هرمزگان چه خواهد بود؟

بدون شک ادامه دار شدن این رکوردها آن هم در شرایطی که صنعت فولاد با بحران انرژی و مواد اولیه مواجه است تاکید بر توان فنی و مدیریتی این مجموعه است که توانسته به مشکلات فائق آید. از سویی دیگر این موضوع را باید تلاشی بر ثبت کارنامه قابل دفاع معروفخانی در صنعت فولاد دانست که می تواند مدیریت وی در این واحد را ادامه دار کند. اما در نهایت این موضوع به نفع سهامداران و مشتریان خواهد بود. درواقع با افزایش فروش درآمدهای این مجموعه افزایش و سود تقسیمی برای سهامداران افزایش خواهد یافت.

از سویی دیگر رشد ۷٫۱ درصدی تولید تختال در دو ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل و پیش برد کیفیت و کمیت به صورت همزمان، مشتری را متقاعد می کند که خرید از این مجموعه را ادامه دهد و همین موضوع سهم فولاد هرمزگان در بازار را افزایش می دهد.

درواقع رقابت مثبت در بازار علاوه بر آنکه منجر به افزایش تولید با کیفیت می شود، رضایت مشتری را به دنبال دارد که مهمترین اصل برای یک بنگاه اقتصادی خواهد بود.

 

تیتر۲۰


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ay9bk