پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/18 09:11
قائم مقام توسعه و تولید این شرکت مطرح کرد
کد خبر: 20530

همکاری ایران خودرو با وزارت صمت برای رفع مشکل قرعه کشی خودرو

قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت تجمیع و تمرکز قرعه کشی متقاضیان خودرو در این وزارت خانه و بر اساس ابلاغیه های جاری تمام خودروسازان داخلی از جمله ایران خودرو مکلف به اجرای صحیح این دستور هستند.

کیانوش پورمجیب با اعلام این خبر افزود: طی روزهای گذشته مشکلاتی در زمینه اعلام اسامی برندگان قرعه کشی از طریق این سامانه ایجاد شد که با توجه به این که نخستین گام در راستای تجمیع بود به طور طبیعی وقوع برخی خطاها و ایرادهای فنی مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد و طبق پیگیری ها و هماهنگی های صورت گرفته تمام این موارد به سرعت در حال رفع و رجوع است.

وی با بیان این که با راه اندازی این سامانه خودروساز هیچ گونه دخل و تصرفی در اعلام اسامی برندگان ندارد، افزود: بنابراین طرح موضوع مقصر بودن خودروساز در این زمینه به هیچ وجه صحیح نیست و این موضوع در ارتباط مستقیم با برخی خطاهای سیستمی است که در حال حاضر مسوولان ذی ربط در حال رسیدگی به این موضوع و رفع مشکلات هستند.

پورمجیب تصریح کرد: در حال حاضر وجود این ایرادهای فنی در سامانه قرعه کشی موجی از انتقادات و مطالبات مردمی را متوجه شرکت های خودروساز کرده و تصویر ذهنی اقشار مختلف جامعه نیز بر همین اساس شکل گرفته و در عین حال شبکه های اجتماعی نیز محملی برای هجمه های بیشتر علیه خودروسازان شده است.

قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر اراده ایران خودرو جهت کمک به مسوولان ذی ربط در روند قرعه کشی متقاضیان اعلام کرد: صرف نظر از هر گونه فرافکنی، جوسازی و تلاش برای یافتن مقصر باید تمام تلاش خود را در راستای اصلاح و جبران در این فرآیند متمرکز کنیم و با ایجاد فضای شفاف در جهت افزایش رضایت مشتریان و متقاضیان گام برداریم.

وی با بیان این که از ابتدای بروز این مساله گروه صنعتی ایران خودرو تمام تلاش خود را برای خروج از این چالش و یافتن راه حل منطقی و دقیق به کار گرفته افزود: بدون شک تمام تلاش مسوولان وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز بر آن است تا با اتخاذ تدابیر درست و سنجیده  این مشکل را برطرف کرده و از تضییع حقوق متقاضیان جلوگیری کند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ایجاد حاشیه بیشتر و یافتن مقصر در زمینه این چالش فنی مشکلی را حل نمی کند، در چنین شرایطی باید به دنبال یافتن راه حل سریع در جهت رفع مشکل و دغدغه های متقاضیان بود و از پرداختن به موضوعات غیرفنی پرهیز کرد.

 

ایکوپرس


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4byak9