پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/18 08:13
مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد:
کد خبر: 20519

صنایع دستی قشم ظرفیت بی نظیر برای پیشرفت ویژند جهانی جزیره

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: جزیره زیبا و پهناور قشم برای جهانی شدن نیازمند ویژندسازی است و صنایع دستی بی بدیل جزیره نشینان یکی از نمادهای ملموس و ظرفیت چشم نواز برای ایجاد این ویژند (برابر پارسی برند) به حساب می آید.

ایوب زارعی در آستانه روز جهانی صنایع دستی بیان کرد: یکی از اولویت‌های ما ارتقای کیفیت صنایع دستی قشم با استفاده از خلاقیت و نوآوری فعالان این حوزه است.

 زارعی اظهار کرد: بسته بندی مناسب برای ایجاد ارزش‌افزوده این محصولات و بازاریابی و توسعه برندینگ در این زمینه از دیگر اقداماتی است که در حال برنامه ریزی برای دستیابی به آنها هستیم.

وی ادامه داد: صنایع دستی قشم که با دستان هنرمند و پرتوان زنان و مردان قشمی خلق می شود و روح بلند آنان را آشکارمی سازد، یاد جزیره را در خانه هریک از گردشگران زنده نگه‌می‌دارد و باید با بهترین کیفیت به آنها عرضه شود.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در پایان از برگزاری دو نمایشگاه صنایع دستی همزمان روزجهانی صنایع دستی در قشم و درگهان خبر داد و افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و معرفی کارگاه های فعال صنایع دستی از دیگر برنامه هایی است که برای توسعه کسب و کار فعالان این حوزه دنبال می شود.

بنابر این گزارش، به مناسبت روز جهانی صنایع دستی از هجدهم تا بیستم خرداد نمایشگاه‌های صنایع دستی و کارگاه‌های آموزشی در سراسر جزیره برگزار و هرروز یکی از فروشگاه‌های جزیره در فضای مجازی برای آگاهی افکار عمومی معرفی می‌شود.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4v5n8b