چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/04 04:57
کد خبر: 8090

اردوی مجازی کشتی گیران در روزهای قرنطینه

​ملی پوشان کشتی با استفاده از برنامه تمرینی مربیان خود در فضای مجازی برای مسابقات پیش رو آماده می شوند.

رصد ورزشی نوشت: بعد از بازگشت ملی پوشان کشتی آزاد و فرنگی از مسابقات آسیایی هند، اردوهای این تیم ها به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شد و هنوز هم مجوزی برای برپایی اردو وجود ندارد.

نگرانی اصلی غلامرضا محمدی و محمد بنا به دلیل عدم تعویق رسمی المپیک و احتمال حضور در مسابقات گزینشی در آینده ای نزدیک است. به همین خاطر کادرفنی تیم های ملی سعی دارند در روزهای قرنطینه نیز حسابی برنامه های تمرینی و نوع تغذیه ملی پوشان را زیر نظر داشته باشند تا با شروع دوباره اردوها به مشکل برنخورند.

ابراهیم مهربان مربی تیم ملی کشتی آزاد در این باره گفت:با توجه به بحث شیوع ویروس کرونا و لغو اردوهای تیم های ملی به واسطه حفظ سلامتی کشتی گیران، با تمامی ملی پوشان در تماس هستیم و با تشکیل یک گروه در فضای مجازی برنامه تمرینی را به آن ها می دهیم. خوشبختانه تمامی ملی پوشان در سلامتی کامل هستند و به صورت انفرادی در حال انجام تمرینات خود هستند.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشخص نبودن زمان و مکان رقابت های گزینشی، امکان برگزاری اردوها نبود اما کشتی گیران باید آمادگی خود را حفظ کنند تا هر زمان که شرایط مهیا شد، بتوانیم زودتر آن ها را به مرز آمادگی لازم برسانیم.

باید دید در شرایطی که فدراسیون کشتی شرایط را برای تمرین ملی پوشان در خانه کشتی شماره یک با بازسازی کامل این مجموعه فراهم آورد، چه زمانی مجوز شروع دوباره اردوها صادر می شود.

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rmab3