چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/16 08:29
کد خبر: 16654

رسوایی اخلاقی در تیم ملی زیر 19 سال

پنج بازیکن تیم ملی زیر 19 سال هلند به دلیل رسوایی اخلاقی اخراج شدند.

به گزارش رصد ورزشی: ژاوی سیمونز بازیکن آکادمی بارسلونا که در حال حاضر عضو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه است به همره چهار بازیکن دیگر تیم ملی زیر 19 سال هلند به دلیل آوردن دختران به هتل محل اقامت شان، پروتکل های بهداشتی را نقض کردند.

به گزارش تلگراف هلند، آریانی مارتا، ناجی انور، ریو هیلن از آژاکس، میمیرل بنیتا از فاینورد و ژاوی سیمونز از پاری سن ژرمن از اردوی تیم ملی زیر 19 سال هلند اخراج شدند. این پنج بازیکن جوان چندین دختر به هتل محل اقامت شان آوردند و قوانین قرنطینه تیم ملی زیر 19 سال هلند را نقض کردند. به همین سبب آن ها از اردوی لاله های نارنجی کنار گذاشته شدند. مارتا و بنیتا، بازیکنانی بودند که چندین دختر را به هتل آوردند و سپس سیمونز، هیلن و انور آن ها را به اتاق هایشان هدایت کردند. فدراسیون فوتبال هلند این موضوع را تایید یا تکذیب نکرده اما برت کونترمن، سرمربی تیم زیر 19 سال هلند تایید کرد این پنج نفر قوانین قرنطینه را نقض کرده اند و به باشگاه هایشان برگشتند.

ژاوی سیمونز، ستاره لاماسیا، که صحبت های بسیاری درباره درخشش او مطرح شده بود چند سال پیش از بارسلونا جدا شد و به پاری‌سن‌ژرمن پیوست. 

بارسلونا مدتی درباره آینده ژاوی سیمونز بسیار خوش بین بود. این بازیکن به عنوان جواهر آکادمی باشگاه شناخته می شد و بسیاری به آینده او امیدوار بودند. این بازیکن در سن بسیار کم توجه بسیاری را به خود جلب کرد و با درخشش خود باعث شد که بسیاری از هواداران بارسا و مدیران این تیم او را بشناسند. سیمون پیش از جدایی جز تیم اول آکادمی بارسلونا بود اما تصمیم گرفت که ماجراجویی جدیدی را آغاز کند و خبرگزاری RAC1 خبر داده که این بازیکن جوان حالا به پاری سن ژرمن پیوسته است. سیمونز در پست خداحافظی خود در شبکه های اجتماعی نوشت: " همیشه حمایت و علاقه هزاران هوادار بارسلونا که به من جرات و انگیزه می دادند تا به پیشرفتم ادامه دهم را حس می کردم. حالا باید یک ماجراجویی جدید و هیجان انگیز را دور از بارسلونا آغاز کنم. با این حال نمی توانم بدون ذکر این مسئله که این باشگاه همیشه جایگاه بسیار مهمی در قلب من در تمام طول زندگی خواهد داشت، خداحافظی کنم. "

علاوه بر توانایی های فوتبالی، سیمونز حالا 2 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام خود دارد و این باعث می شود که او به یکی از فوق ستاره های اقتصادی نسل بعدی فوتبال نیز تبدیل شود. زندگی حرفه ای این بازیکن حالا دور از بارسلونا دنبال خواهد شد که به نظر می رسد ضرر بزرگی برای این باشگاه اسپانیایی باشد. 

ژاوی سیمونز محصول آکادمی بارسلونا خیلی زود توانست در شبکه های اجتماعی به شهرت برسد و توجه نایکی و همچنین مینو رایولا ایجنت سرشناس را به سمت خود جلب کرد. سیمونز که در آمستردام متولد شده (و در رده های پایه برای هلند بازی کرده) پس از چندین سال حضور در آکادمی بارسلونا تصمیم گرفت راهی پی اس جی شود.  سیمونز که در 21 آوریل 2004 متولد شده با پیشنهاد مالی قابل توجه از بارسا جدا شد و راه حضور در پاریس را در پیش گرفت.

سیمونز کارش را در پی اس جی در تیم زیر 19 سال آغاز کرد که سال گذشته اولین بازی خود را در تیم بزرگسالان داشت. او در روز دهم فوریه در بازی جام حذفی مقابل کان به جای درکسلر وارد زمین شدو دوازده دقیقه بازی کرد. در لیگ فرانسه نیز یک دقیقه مقابل استراسبورگ بازی کرد

در دو بازی پیش فصل پی اس جی سیمونز با دو گل و یک پاس گل خوش درخشیده است. البته حریفان چندان سرشناس نبودند و پی اس جی به مصاف تیمهایی نظیر لومانس و چمبلی رفت اما با این وجود به نظر می رسد که ژاوی در حال اثبات خودش به پوچتینو است. این بازیکن حالا امیدوار است که با روند کنونی بتواند فصل بعد بیشتر در ترکیب پی اس جی بازی کند و روزهای خوش تری را در پیش داشته باشد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4byxgd