پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/30 08:47
کد خبر: 12411

مشخص شدن ترکیب ایران برای مسابقات جهانی دارت

​با برگزاری مسابقات انتخابی، ترکیب تیم ملی چهارنفره دارت آقایان و بانوان ایران برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان که بصورت مجازی برگزار می شود مشخص شد.

به نقل از فدراسیون انجمنهای ورزشی، رقابتهای دارت انتخابی تیم ملی برای انتخاب نفرات برتر با حضور ۱۸ بازیکن در بخش آقایان و ۱۶ دارتر در بخش بانوان و به مدت ۳ روز(۲۷ تا ۲۹ شهریور) بصورت آنلاین و مجازی برگزار شد.

 

در بخش بانوان "زهرا رجبی" قهرمان ایران در سال ۹۸ و دارنده نشان طلای مسابقات اوپن جهانی شیراز در سال ۲۰۱۹ از خراسان جنوبی به عنوان نخست دست یافت، "مهشاد عوض زاده" دارنده مدال طلای دوبل مسابقات جهانی ۲۰۱۷ کوبه ژاپن از سمنان در جایگاه دوم ایستاد، "مهناز نوروزی" از خوزستان و "بنت الزهرا گریوانی" از خراسان شمالی به ترتیب در ردیف سوم و چهارم قرار گرفتند.

 

اما در بخش آقایان علی عزیزی از خوزستان به عنوان قهرمانی رسید، جواد بیات دارنده مدال طلای مسابقات اوپن جهانی شیراز در سال ۲۰۱۹ از خراسان رضوی دوم شد و رامین ناصری نایب قهرمان لیگ برتر در سال ۹۸ از اردبیل و حسین اعرابی قهرمان کشور در سال ۹۸ از اصفهان به ترتیب در جایگاه سوم و چهارم ایستادند.

 

بدین ترتیب زهرا رجبی ، مهشاد عوض زاده، علی عزیزی و جواد بیات به عنوان دو نفر برتر هر دو بخش بانوان و آقایان به عنوان‌ اعضای تیم ملی ۴ نفره دارت مجازی ایران در رقابتهای مجازی جهان که از ۶ مهر تا ۱۱ آبان ۹۹ برگزار می شود برگزیده شدند.

 

مسابقات قهرمانی جهان دارت از 6 مهر تا 11 آبان برگزار می شود

 

 

منبع: ایسنا 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3krnq4