دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/10 08:45
کشتی آزاد
کد خبر: 16818

رقابت های کشتی آزاد | رحمان عموزاد در انتظار شانس مجدد

رحمان عموزاد در رقابت های کشتی آزاد در دور دوم با نتیجه 9 بر 5 برابر هاسگاوا کشتی‌گیر قدرتمند ژاپنی و عنوان دار المپیک مغلوب شد.

به گزارش رصد ورزشی: رحمان عموزاد آزادکار در  وزن ۶۱ کیلوگرم کشورمان مغلوب کشتی گیر ژاپنی در در رقابت های کشتی آزاد شد.رحمان عموزاد که اولین تجربه خود در مسابقات جهانی بزرگسالان را سپری می کند، در کشتی نخست با نتیجه 5 بر صفر از سد گمزاتگادزی هالیدوف از مجارستان گذشت.

رحمان که با یک سبک کشتی هجومی روی تشک می رود، در وقت اول توانست از حریف خود امتیاز بگیرد، اما در وقت دوم سعی کرد کشتی را مدیریت کند.  وی در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان توشیهیرو هاسگاوا از ژاپن و نیکو مگرلی از آلمان می رود.

رحمان عموزاد در دور دوم با نتیجه 9 بر 5 برابر هاسگاوا کشتی‌گیر قدرتمند ژاپنی و عنوان دار المپیک مغلوب شد؛ در حالی که تا 40 ثانیه مانده به پایان 5 بر 3 پیش بود. رحمات در کش و قوس های کشتی و در حملاتی که داشت، ناموفق بود و حتی نزدیک بود ضربه فنی شود، اما در نهایت با اختلاف 4 امتیاز شکست خورد.

حالا در صورت حضور هاسگاوا به فینال مسابقات، عموزاد راهی جدول شانس مجدد می‌شود و در غیر اینصورت پدیده کشتی ایران حذف خواهد شد.

منبع: خبر سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rao8y