سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/13 07:54
بهنوش بختیاری
کد خبر: 16854

فیلم دلبری بهنوش بختیاری با آهنگ غیر مجاز لو رفت | عکسهای بهنوش بختیاری

اخیرا فیلمی از بهنوش بختیاری در فضای مجازی منتشر شده است که او را در حال همخوانی با آهنگ غیر مجاز و دلبری کردن است.

به گزارش رصد ورزشیبهنوش بختیاری بازیگر و منشی صحنه ایرانی است. بهنوش بختیاری دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است. بهنوش بختیاری در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۴ به خاطر بازی در فیلم من نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن شد. بهنوش بختیاری یکی از سلبریتی های کشورمان است که زندگی خصوصی اش بارها و بارها با حاشیه سازی روبرو شده است.

این بار فیلمی از شادی بهنوش بختیاری با آهنگ ساسی در فضای مجازی منتشر شد. این خانم بازیگر می خواست کودکی را شاد کند!

 

زندگینامه و بیوگرافی بهنوش بختیاری

نام:بهنوش

نام خانوادگی:بختیاری

تاریخ تولد:1354/2/29

محل تولد:تهران

مدرک تحصیلی:لیسانس زبان فرانسه

همسر:محمدرضا آرین

بهنوش بختیاری

این بانوی هنرمند در یک خانواده شش نفره به دنیا آمد و یک خواهر و دو برادر دارد که هر سه بزرگ تر از او هستند.

بهرام پدر بهنوش بختیاری اصالت بختیاری است و از لرهای غیور کشورمان است اما اشرف خانم مادر خانم بازیگر تهرانی است و ماجرای ازدواج پدر و مادر بهنوش بختیاری به سال 45 و 46 بازمیگردد که برای اولین بار به صورت اتفاقی با هم دیدار کردند و در حالی که مادر بهنوش بختیاری تنها 13 ، 14 سال داشت زندگی مشترکشان را آغاز کردند.

بهنوش بختیاری ته تغاری خانواده است و خواهرش بهناز و برادرهایش بهزاد و بهروز هر سه از او بزرگتر هستند.

بهنوش بختیاری

قتل ادمین پیج بهنوش بختیاری

مقتول با ضربات چاقو به قتل رسیده‌است و کارآگاهان با ردیابی مشخصات مقتول با یک زن متاهل (منشی شرکت مقتول) برخوردند که بازداشت شد و اقرار کرد با همدستی شوهرش دست به این قتل زده‌اند و در حالی که فرضیه‌هایی مانند سرقت در انگیزه این زن و شوهر مطرح است، آنان رفتارهای نادرست مقتول را انگیزه‌ای برای قتل او دانستند.

بختیاری تصویر یک روحانی را منتشر کرد و نوشت: «حاج آقا همتی روحت شاد… تو فقط فن‌پیج نبودی یک انسان بودی که روزی بهت گفتم بچه آخوند شما که ما رو قبول نداری… گفتی من حجاب قلب شما رو دیدم و حجاب ظاهر در این دوره امری اختیاری است.» او در ادامه افزود: «خدای من، باورم نمی‌شه به خاطر دزدی، شما رو به قتل رسوندن. شکر که شنیدم دستگیر شدن وگرنه قلبم تا ابد می‌سوخت… روحت شاد…»

پلیس اعلام کرد این فرد به هیچ عنوان روحانی و سید نبوده‌است و با پوشیدن لباس روحانیت بسیاری از افراد از جمله بهنوش بختیاری را فریب داده‌است. بهنوش بختیاری با انتشار یک استوری و ویدئو گفته است اطلاعی نداشته که این فرد روحانی نبوده؛ چراکه همیشه لباس روحانیت به تن داشته و همچنین او ادمین نبوده و فقط فن‌پیج بوده‌است.

بهنوش بختیاری

شروع فعالیت هنری بهنوش بختیاری

فعالیت هنری خود را از سال 1375 آغاز کرده و تاکنون در فیلم های سینمایی هرماس، گورکن، بی صدا حلزون، ما همه با هم هستیم، زندانی ها، آقای سانسور، لازانیا، دم سرخ ها، ما خیلی باحالیم، استیگمات، همه چی عادیه، انزوا، پا تو کفش من نکن، قهرمانان کوچک، پنجاه کیلو آلبالو، مشکل گیتی، من، دزد و پری، ماجان، ساکن طبقه وسط، پنج ستاره، کالسکه، عملیات مهد کودک، تو و من، بازگشت به آینده، ساعت شلوغی، آژانس ازدواج، اخراجی ها ۳، داماد خجالتی، زن ها شگفت انگیزند، قبرستان غیرانتفاعی، هر چی خدا بخواد، ورود زنده ها ممنوع، ازدواج در وقت اضافه، حلقه های ازدواج، دلقک ها، عروسک، زندگی شیرین، کیش و مات، ده رقمی، دو خواهر، شبانه روز، ساقی، قلعه یاسین، پشت دیوار شب، سریال های : هوای تازه، برگبار، ماجراهای خانه قدیمی، مرگ در سکوت، این زمینی ها، روزگار جوانی، داستان یک شهر، وکیل محله، سایه ها، همسفر، ماجراهای سرابی، روزهای آرزو، خانه آرزوها، هزاران چشم، فرمان، خانه به دوش، شبکه سه و نیم، جایزهٔ بزرگ، شب های برره، دادستان، زندگی به شرط خنده، باغ مظفر، گل یا پوچ، چارخونه، عید امسال، دارا و ندار، آسمان همیشه ابری نیست، چهار چرخ، مسیر انحرافی، خداحافظ بچه، خانه اجاره ای ۲، عصر پاییزی، خوب، بد، زشت، محله گل و بلبل، محله گل و بلبل ۲، سارق روح، محله گل و بلبل ۳، بر سر دوراهی و مجموعه های نمایش خانگی: گنج مظفر، شوخی کردم.. !، عشق تعطیل نیست، موچین حضور داشته است. او به عنوان منشی صحنه در فیلم های سینمایی این ترانه عاشقانه نیست، ازدواج صورتی، انتخاب، روایت سه گانه و مهمان مامان نیز فعالیت داشته است. بختیاری برای بازی در فیلم من نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن از جشنواره فیلم فجر شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bym55