شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/25 15:00
کد خبر: 14677

مجری معروف شبکه یک اخراج شد + عکس

اظهارات مجدد امیر احمدی در برنامه امروز و کنایه‌های او در خصوص هواداران پرسپولیس و القا کردن اجباری بودن عذرخواهی اش باعث شد تا دوباره در فضای مجازی واکنش‌های تندی علیه او صورت بگیرد.

 بعد از اظهارات عبدالرضا امیر احمدی مجری شبکه یک صداوسیما در یک برنامه زنده تلویزیونی در خصوص قهرمانی‌های  پرسپولیس  که موجب  خشم  و اعتراض هواداران این تیم شد این مجری باسابقه در  فضای مجازی  کلیپی را منتشر کرد و از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد.

 

حتی شبکه یک سیما بعد از واکنش هواداران پرسپولیس و مدیران این تیم مبنی بر تحریم صداوسیما، شب گذشته مجبوربه عذرخواهی از پرسپولیس و هوادارانش شد.

 

با این همه اظهارات مجدد امیر احمدی در برنامه امروز و کنایه‌های او در خصوص هواداران پرسپولیس و القا کردن اجباری بودن عذرخواهی اش باعث شد تا دوباره در فضای مجازی واکنش‌های تندی علیه او صورت بگیرد و امروز مدیر حقوقی پرسپولیس خبر از شکایت رسمی از دو مجری صداوسیما داد.

 
ماجرایی که گویا باعث شده تا مدیران شبکه یک این مجری را از این شبکه اخراج کنند. این خبری است که در فضای مجازی منتشر شده و برخی از سایت‌های ورزشی مانند «فوتبالی» هم آن را تایید کرده اند.
 

باید دید واکنش مسئولان صداوسیما به خبر برکناری امیراحمدی چه خواهد بود و آیا فردا صبح دوباره این مجری جنجالی را در شبکه یک خواهیم دید یا نه.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ayy9g