پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/08 03:07
کد خبر: 14326

خالکوبی جدید امیر تتلو در قسمت نامتعارف بدنش + عکس

امیرحسین مقصودلو با نام هنری امیر تتلو، از خوانندگان ایرانی است .

انتشار این خبر توسط یکی از دوستان بسیار صمیمی و نزدیک امیر تتلو (س . گ) صورت گرفت که فقط برای چند دقیقه با انتشار یک استوری از دیدار  ریحانه پارسا  و امیر تتلو در صفحه اینستاگرامش، به آنها تبریک گفت و البته پس از چند دقیقه آن را حذف کرد. در این استوری خطاب به امیر تتلو نوشته شده بود: «خسرو آواز ایران تویی داداش، مبارکتون باشه، ریحانه و امیر، چقدر به هم میاد».

 

unnamed



این در حالی است که  ریحانه پارسا  پس از خروج از ایران و اقامت در ترکیه، چند استوری از آهنگ های امیر تتلو در روزهای اخیر گذاشته است.



گفتنی است، امیر تتلو پس از فوت استاد محمدرضا شجریان، ضمن توهین به این استاد بزرگ آواز، لقب «خسرو آواز ایران» را برازنده خودش دانسته بود و مدعی شد که خسرو آواز ایران من هستم.//  صراط نیوز

 

 

بیوگرافی امیر تتلو:

تتلو در ۱۲ آذر ۱۳۹۲ توسط پلیس امنیت اخلاقی ایران بازداشت شد که پس از مدتی در ۱۴ آذر ۱۳۹۲ آزاد شد. او پس از آزادی با انتشار نامه‌ای از طرفدارانش عذرخواهی کرد. امیر تتلو پس از دستگیری و آزادشدن در صفحهٔ رسمی فیس‌بوک خود این اخبار را منتشر کرد. چند بار نسبت به اشتباهاتش اقرار کرد و در یک پروندهٔ صوتی خبر از پشیمان شدنش داد. چندی بعد، اخبار مبنی بر انتشار ندامت‌نامه‌ای از او و تلاشش برای کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

 

​تتلو بارها به دروغ یا راست از گرفتن مجوز و برگزاری کنسرت حرف زد اما زمان مشخص کرد حرف های او کذب بود، در تیر ماه 97 ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد.اخبار مختلفی از ازدواج امیر تتلو با ملیکا جواهریان معروف به گرگینه منتشر شده که صحت ندارد. تتلوی هنوز ازدواج رسمی نداشته و مجرد است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27qloe