پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/12/20 04:09
کد خبر: 15750

افشاگری جنجالی همسر میلاد حاتمی بعد از انتقال به ایران + فیلم

میلاد حاتمی که از گرداننده های سایت های شرطبندی است در شب یلدا دستگیر شد.

میلاد حاتمی که از گرداننده های سایت های شرطبندی است در شب یلدا دستگیر شد. حالا سحر همسر او که تا چند ماه قبل غرق در شادی و خوشی بود و با پول باد آورده مردم در سایت های قمار در حال تفریح و خوش گذرانی و استوری زدن بود با ظاهری بسیار مظلومانه التماس می کند ....

 

 

میلاد حاتمی؛ یکی از گردانندگان و تبلیغ‌کنندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی به‌شمار می‌آید و چندین سال است از این طریق پول‌های زیادی را کسب کرده و کلاهبرداری زیادی در این رابطه انجام داده است وی همچنین از تمام روش‌های غیراخلاقی برای تبلیغ استفاده می‌کند.

این کلاهبردار که از محل راه‌اندازی سایتهای قمار، ارتزاق می‌کند، مدتی پیش ویدئویی در اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن، داخل خودروی پلیس استانبول در حال بازی با آژیر خودروی پلیس دیده می‌شد و در همان زمان توسط پلیس ترکیه بازداشت شد.

علت بازداشت وی نیز انجام این کار و انتشار تصاویر آن در شبکه‌های اجتماعی عنوان شد.

حاتمی در آن زمان تحویل پلیس مهاجرت ترکیه شد تا درباره وی تصمیم‌گیری شود.

 

 

milad-hatami-photokade-com-5-2

 

 

نام اصلی تا مربیگری

میلاد حاتم آبادی فراهانی فعالیت خود را در اینستاگرام با انتشار تصاویر دختران اندامی شروع کرد و مدعی بود مربی بدنساز می باشد.

بعد از این ماجرا عنوان آقای مربی را برای خود انتخاب کرد تا اینکه ادامه فعالیت اش در ایران ممکن نشد و به ترکیه مهاجرت کرد.

 

 

شغل در ایران

مسلما یکی سوالات که ذهن همه شما عزیزان را درگیر کرده است، منبع درآمد و این همه پول حاتمی است که از کجا می آید و شغل اصلیش چیست! گفتنی است وی در ایران شغل آزاد و یک زندگی کاملا معمولی داشت و به گفته خودش همیشه روی پای خودش بوده، اما منبع درآمد فعلی وی در ترکیه را در ادامه به شما خواهیم گفت.

 

 

همسر و دختر میلاد حاتمی

این چهره بعد از مهاجرت به ترکیه در طول روز ویدیوهای زیادی از خودش به اشتراک میذاشت که در هر کدام با دختران زیادی در حال خوشگذرانی و تفریح بود، تا اینکه با خانم سحر آشنا شد.

این حدود چند سالی است که با هم زندگی می کنند و نامزد کردند، حاصل این زندگی مشترک یک دختر خانم بود. با اینکه آن ها صاحب فرزند شدند اما هنوز به طور رسمی با هم ازدواج نکردند.

میلاد حاتمی با خانم سحر حاتمی در ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ترکیه رسما با هم عقد کردند، این دو چهره حدود چند سالی است که با هم دوست هستند.

 

 

راه اندازی چالش

بعد از شروع همکاری با سایت های شرطبندی همچون پویان مختاری و داوود هزینه تصاویری از زندگی لاکچری خود را در ترکیه به نمایش گذاشت.

او اما برای دیده شدن چالش پایین کشیدن شلوار اعضای خانواده جلوی دوربین را راه انداخت و برای بهترین آن ها نیز جایزه تعیین کرد که پس از آن این چالش ها به سمت و سوی شوخی های جنسی نیز کشیده شد.

 

 

آدم ربایی

میلاد حاتمی در آذر ماه ۹۹ با انتشار ویدیویی از تحقیر محسن افشانی وی را وادار به گفتن غلط کردم می کند و چندباری به او می گوید که صاحب استانبول است.

گرچه عده ای آنرا یک شوی تبلیغاتی عنوان کردند ولی با این حال افشانی مدعیت، میلاد حاتمی با پرداخت پولی هنگفتی به یک سری افراد او را ربوده بود.

علت آن طبق آنچه گفته شده است به فحاشی افشانی علیه فرزند حاتمی برمیگردد!

 

unnamed+-+Copy

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27q7kg